Mijn knulletje begint eindelijk serieus haar te krijgen Hij heeft heel lang van dat babydons gehad dat hooguit een halve cm lang was. Nu heeft hij blond, sluik haar van ong 2cm. Ik merk de laatste tijd dat hij door zijn haar wat "vrouwelijke" trekjes lijkt te krijgen. Ik krijg regelmatig de vraag of hij een jongen of een meisje is haha. Met wat zwitsal babygel ziet hij er wel wat stoerder uit, maar dat spul lijkt nauwelijks echt te werken. Met een hele klodder blijft het een half uurtje wat in een kuif staan. Wie kan mijn een spoedcursusje jongetjeshaar geven. Heb ik een keer gel in gedaan, zegt vriendlief dat hij een hanenkam heeft. Echte kuif lukt niet, omdat zijn haar op zijn voorhoofd alle kanten op ligt. En welke gel gebruiken jullie? Ik zie regelmatig leuke foto's van stoere dreumesjes voorbij komen, maar Fender ziet er echt nog baby uit haha
Ik gebruik gel van het Kruidvat. Echt een ienieminie beetje en dan blijft het super goed zitten. Ik maak of een hanenkam, maar zijn haar wordt nu weer een beetje lang, of een beetje door elkaar heen zeg maar. Beetje uitproberen is leuk joh.
Ik gebruik de gel van zijn vader (gel van de kapper) en dat blijft prima overeind staan. Bekijk bijlage 452024 Inmiddels wel naar de kapper geweest hoor
Hahaha wat een leuk, schattig en vooral grappig topic met al die foto's van alle haartjes Heb zelf een kleintje van 4 maanden -die net al z'n haar is verloren- dus kan niet helpen, maar leuk vind ik dit topic wel!
Etos heeft stoere jongens gel! Die van zwitsal is ja net water en helpt niks! Kon ook nergens wat vinden alleen de etos verkoopt het zoals ik gezien heb!
Bij ons op de creche hebben ze ook al een paar keer gewone gel in A z'n haar gedaan. Zijn haar is wel enorm stug, heb ook zwitsal in huis maar dat geeft enkel een lekker geurtje
Aan mij heb je niet veel denk ik.. want mijn oplossing werkt maar heel even haha. Ik doe deze dagen een beetje zwitsal crème of etos zachte crème erop
Hier ook van dat zachte baby haar, maar het wordt wel lang ondertussen. Eerst ging een hanekam nog wel, maar die klapt nu om Gebruik ook zwitsal gel hier, maar na een uur zie je er niks meer van nee. Wanneer zouden jullie met je kindje naar de kapper gaan? Ik ben namelijk bang dat hij totaal niet stil zit en de hele boel bij elkaar gaat zitten krijsen
Onze zoon was 12 wkn oud toen hij voor het eerst naar de kapper ging. Nu ongeveer iedere 8-10 wkn dat het echt geknipt moet worden. Hij vind het verschrikkelijk en het is iedere x 1 groot drama dus daarom laat ik hem bij de gastouder door de thuiskapper knippen. Zit je toch iets relaxter dan in een echte kapperszaak.
Hier ook iedere 6 a 8 wkn de kapper. Wij laten het ook door een thuis kapster doen. Scheelt in de kosten en makkelijker afleiden met de tv Voor de oudste dan, de jongste is een lief pluizenbolletje
Ik gebruikte van baby af aan gewoon de goedkoopste gel in die grote potten. Werkte hier prima, zijn papa gebruikt deze ook.
Ik heb nu Taft gelwax gekocht, kleinste potje. Om te proberen. Fender is 1x bij de kapper geweest, toen hij 9mnd was. Mn omdat hij een matje en bakkebaardjes kreeg, de rest groeide nog niet echt hard.