Valse start? Krampen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door samantha111, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha111

27 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week woensdag had ik een valse start oid... om 10 uur 's avonds had ik om de 5 minuten een keiharde buik van ongeveer een minuut lang. Dit tot ongeveer 3 uur 's nachts.. ik dacht; het gaat beginnen maar het werd niet erger ofzo en op een gegeven moment ben ik gewoon in slaap gevallen en werd ik 's ochtends om 7 uur wakker en dacht ik; jammer!! het is niet doorgezet.

Ik ben vandaag 38+4 dagen en heb al 3 dagen een zeurende pijn/krampen in mn onderrug en buik. Het komt en het gaat, wel heel onregelmatig.
    Afgelopen weken liep ik elke dag een uur lang buiten maar de laatste 2 dagen ben ik zoooo moe dat ik bijna niks meer doe.
    Ik hoop dat dit betekent dat de kleine eraan komt!

Dit wou ik gewoon even delen!

Herkennen anderen deze dingen?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja helaas...
    Al dagen krampen, vannacht ook in het zh gelegen (controle baby ivm dipjes in.hartslag) maar het zet niet door... Sterker nog: de krampen hebben bij mij totaal geen effect gehad, helemaal geen ontsluiting ofzo...
    Het kunnen dus best voorweeen bij je zijn maar die kunnen ook zomaar ineens overgaan in echte....
    Succes!

3. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 38+4 dagen en loop al een weekje mer harde buiken, pijn in onderrug en kramp in de buik. Zet niet door en ze komen en gaan...vrees dat het niet tot een bevalling leidt op korte termijn..

Deel Deze Pagina