ik had super gave laars-jes van zootjes voor mijn meisje zootjes bootee carmel Zootjes Bootee caramel | ZOOTJES | Kleine Roos maar ze worden te klein en een maat groter is er helaas niet. Maar gezien het nog steeds winter is en onder rokjes graag een laarsje aan wil trekken ben ik op zoek naar een ander liefst leren slofje in laars model. Ze loopt al dus uggs ofzo vallen af. Heb wel iets van babypaws gezien maar vraag me af hoe de pasvorm daar van is. Het zou gaan om deze iemand die ze kent??? Zoek dus iets in deze trant...... Wrapz bloem wit zilver - Baby-Slofje.nl
vind jij gewone sloffen er onder niet leuk dan? Wij hebben gewoon oxxy sloffen onder een rokje aan als we binnen zijn.
misschien zit hier nog wat voor je tussen? dit zijn meer 'laarsjes' dan die van babypaws denk ik en lekker warm! mijn dochter draagt ook soortgelijke sloffen en die blijven perfect zitten, maar dat zijn geen aapies, maar lijken er precies op (die van mijn dochter zijn van een onbekend merk, komen uit amerika) Leren babyslofjes | Babyschoenen
Ons meisje heeft twee paar Babypaws Wrapz en ze zijn super! Goede, soepele pasvorm en fijn wat hoger dan een gewoon slofje. Ze zijn niet gevoerd, gebruik ze ook niet voor buiten. Enne, onder een jurkje rokje staan ze leuk Zie foto
Hier ook de wrapz gehad voor mijn dochter en was er erg tevreden over! Ga ze straks voor zoontje ook aanschaffen. Ze blijven erg goed zitten en staan juist leuk onder een rokje/jurkje Kijk maar, lief toch? Bekijk bijlage 120294
Hier ook, Aapies zijn nog iets warmer omdat ze gevoerd zijn, die doe ik aan als we naar buiten gaan en ons meisje in de voetenzak zit van de kinderwagen.
i-wawa lederen babyschoentjes handgemaakt i-wawa bébéchaussons en cuir faits à la main Hier haalde ik de slofjes van mijn kinderen vandaan, voor de jongste had ik in zijn eerste winter ook laarsjes en die zaten prima.
Baby Paws® | Zacht leren slofjes voor baby's en peuters ! zijn dit misschien laarsjes die je leuk vind?
die laatste zijn zeker leuk, ga de andere site's eens bekijken, keuze genoeg!! Ze zijn voor binnen in de wagen krijgt ze gewoon haar laarsjes aan. Ik heb zootjes voor haar normaal model maar vind het zoo gaaf staan laarsjes onder een jurkje/ rokje en tja nu ik een meisje heb........ga ik los hihi!! @ elke29 ze staan idd geweldig!!