Hoe groot werden jouw borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hi dames,

Van jullie zou ik heel graag horen of jullie borsten erg gegroeid zijn tijdens jullie zwangerschap en zo ja, wanneer dit ongeveer kwam. Ik ben zelf 10 weken zwanger en in het bezit van een fijne (not) e-cup die nog net te handelen is. Maar ik hou eerlijk gezegd mijn hart vast voor wat er nog komen gaat tijdens mijn zwangerschap, en over stuwing durf ik al helemaal niet na te denken.. :)

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes, Julia

2. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ben van een DD/E naar een F gegaan en ben nu 29+2 weken zwanger.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Nou, ik stond ver achter jou in de rij :D
    Ik had een ruime a en heb nu inmiddels een kleine c...
    De groei ging heel geleidelijk.

Ben er wel heel blij mee! haha...

4. Sas82

Sas82 Lid

1 sep 2012
    64
    0
    0
    Ben nu 19 weken zwanger en pas nog steeds mijn gewone bh's... ben dus juist benieuwd wanneer hier eens wat gebeurt... Heb een B/C cup dus op zich kan er wel wat bij.. hihi

5. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ooh my.. ik voel hem aankomen hoor. Ze komen tot mijn kin straks denk ik! Heb je goede (online) adressen voor fijne plus size (voedings)BH's?

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Tijdens zwangerschap van A naar C.
    En alle maanden dat ik nu borstvoeding geef, rond de B+.

7. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik woon in Zweden en bijna alle winkels waar ze bh's verkopen hebben de grootste maat C :s Ik bestel meestal via Bonprix, die zitten gelukkig overal :)

8. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik draag mijn gewone bh's nog bij 27wk.. ben stiekem wel teleurgesteld want ze zijn alleen wat hangeriger geworden ;)

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Van F naar G , maar ze zijn veel zwaarder geworden dus de zwaartekracht doet ook goed zijn werk ;)

10. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Van G naar...G :'-) . Gelukkig niet gegroeid, hahaha :) .

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    De vorige zwangerschap begon ik met de E en ging ik naar een F. Nu (een stuk lichter door een jaar borstvoeden) begon ik met een D en ik zit nu op een E, maar ik merk wel dat ze nog aan het groeien zijn.

12. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Bij mij nog niks veranderd.
    29+1 weken zwanger

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Bij mij is, gelukkig, nog niks veranderd. Ben ook in het bezit van en D-cup dus vind t eigenlijk wel prima. Kan nog steeds mijn bh's aan! Ik ben nu 26 weken... Maar bij de meiden die wel zijn gegroeid, wanneer begon dit? Ik ben namelijk elke week weer bang dat mijn bh's niet meer passen :p

14. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Bij mijn vorige zwangerschap van 70D/E naar 70 H. Zit nu (21 weken) al weer op G.

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hier van 70D naar 70E. Ben benieuwd hoe dat is na de bevalling met stuwing etc.

16. Pkat2917

Pkat2917 Lid

5 aug 2012
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen :)

Hier bijna 16 weken en van een Cup E naar Cup F gegaan, Deze wordt echter alweer krap :(

Ik heb voedingsbh's via de wehkamp besteld van het merk Noppies. Ideaal gaan tot grotere cups, brede schouderbandjes en zitten erg lekker:)

17. Leann

Leann Lid

10 mei 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 31 weken zwanger en ben van een C75 naar een D85 gegaan. Best lastig om goede bh's steeds te kopen. Vooral omdat je niet weet waar je op uitkomt... Dus als ik last van mn ribben krijg is het tijd voor een nieuwe bh.

Bij mij begonnen ze tussen de 14 en 17 weken aan de eerste groei'spurt' en tussen 24 en 28 de tweede... Vraag me af of het hierbij blijft. En stiekem ook wat er van over blijft :(

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Van C naar E, tijdens de zwangerschap maar weet niet meer wanneer. Nu al lang weer terug naar C.

19. Eriva

Eriva Niet meer actief

Nu 34.6 wk en niets gegroeid... Verwacht er ook niet veel meer van. Gelukkig schijnt het voor het geven van borstvoeding niet uit te maken, groot of klein. Maakte me toch een beetje ongerust.

20. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Per zwangerschap is er ruim een cup bijgekomen en nooit meer vanaf gegaan. Ik begon met een ctje en zit nu op een H/ I . Is per bh een beetje verschillend. Heb ontzettende moeite om een fijne voedingsbh te vinden zonder beugels in maat i. Meestal gaan ze maar tot H. ik heb er nu 2 stuks en die zitten redelijk en hou het nu ff hierbij.

Deel Deze Pagina