draaien van buik naar rug

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tara84, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    haha, ja zo heeft alles zn voor- en nadelen. Die van mij knuffelt zich juist een ongeluk, hoe meer hoe liever. Ik zet 'm soms bijna tegen zn zin op de grond zodat hij nog een beetje kan oefenen met alles. Anders gebeurt er helemaal niks, haha.

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn zoontje draaide van buik naar rug toen hij ongeveer 2,5 maand oud was. Volgens vele ook snel. En van rug naar buik gaat ook niet lang meer duren denk ik.

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ah, fijn dat je dit niet herkent! :D
    Ik vermoed wel dat hij voor een tijdje gaat vergeten hoe hij dit moet doen, zodra hij wellicht iets meer controle krijgt mbt hoe ver hij zijn hoofd optilt, totdat hij bewust gaat draaien.

4. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik draaide zelf al met drie weken van rug naar buik en andersom. Achteraf bleek ik scoliose te hebben en draaide daarom. Ik wil je niet bang maken of zo, maar zoiets zou ook kunnen..

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    D met 7weken

6. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Mijn zoontje is 7,5 maanden en die doet het nog niet!!!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Onze dochter deed het ook al heel vroeg (7 wkn), maar leek het met 3 mnd weer volledig verleerd te zijn :(. Uiteindelijk draaide ze vanaf 6 maanden weer goed van buik naar rug, maar andersom pas met 10 mnd. Dus het kan best dat je kindje het misschien ook even verleert straks.

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Dat herken ik van hier ook. Eerst dacht ik wauw dat hij dat al kan maar hij was gewoon topzwaar en hield idd zijn hoofd al zo goed omhoog dat hij omkiepte.

Met 4,5 maand ging hij echt van rug naar buik rollen (bewust) en met 6 maanden kon hij ook terug van buik naar rug rollen.

Het is altijd grappig om te zien dat elk kind zijn eigen tempo heeft. Wij hebben met 3 vriendenstellen alle 3 1 beebje en de 1 zit met 6 maanden zelfs en loopt met 10 maanden los en de ander kan met 9 maanden nog niet zitten en begint te kruipen. De 1 heeft 8 tanden met 6 maanden en de ander heeft er met 10 maanden 2. De 1 zegt met 6 maanden mama en de ander heeft het met 11 maanden nog niets gezegd.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Leuk inderdaad dat het zo verschilt! Ik denk ook dat hij het nog niet bewust doet en meer "omkiept".

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Mijn zoontje deed het ook best vroeg, maar hij is sowieso een rappe, loopt nu al sinds een week langs de boxrand of tafel.
    Maar het kan ook zijn dat het meer een soort van reflex is. Want m'n zoontje deed het na een tijd ook niet meer en op het cb zeiden ze al dat hij vanzelf al een beetje omkiept en het rollen meer automatisch ging.

Deel Deze Pagina