Moet even mijn ei kwijt hoor. Ik heb vanaf gisteravond 11 uur gewoon continu indalingsweeen; dwz enorme kramp in onderrug en onderbuik. Ik heb al 5 keer onder de douche gestaan, op bed liggen maakt het alleen maar erger. Ben overal in huis aan het rondlopen en hangen maar vooral hard aan het huilen want dit is niet te harden. Is dit wel normaal? De verloskundige heb ik om 4.00 uur gebeld en zij gaf dus aan indalingsweeen. Op advies 2 paracetamol genomen. Nog een keer douchen en een rugmassage van mijn vriend maar niets helpt. Wat moet ik nou? Ik ben hartstikke moe want heb de hele nacht niet geslapen. Straks komen de echte weeen, als deze al niet te harden zijn hoe moet dat dan straks?
Weet je zeker dat het geen echte weeen zijn. Oefen weeen zijn het niet, want die moeten minder worden als je onder de douche staat en 2 paracetamols heb ingenomen. Heb je er nog steeds last van, want dan zou ik gewoon nog even bellen om te vragen of ze langs wil komen, of dat jij naar haar toe kan. Veel succes in ieder geval, hoop dat het snel voor je doorzet.
Bel gewoon even de vk. Leg het probleem uit en vraag voor een controle. Kun je even het hartje horen en zij kan je even geruststellen. Het schiet niet op als jij al kapot bent als je bevalling nog moet beginnen. Zo gaat het niet langer. Je hebt alle energie nodig voor de bevalling en dat weet je vk ook wel. Even aan jezelf denken en gewoon bellen.
Klinkt mij toch een beetje als het echte werk in de oren of het begin daarvan. Vooral dat alleen maar kunnen rondlopen en hangen van ellende. Zo begon bij mij de bevalling. Ik zou er ook even naar laten kijken, veel succes en sterkte!
meiden ik zit zomaar op 6 cm! jullie horen van me als de beeb er is. dank voor jullie vlotte reacties, dat had ik echt even nodig.
Maar goed dat je even gebeld hebt. Heel veel succes en laat het maar weten als je wonder op deze wereld is.
Ja, heel veel succes ! Hoop dat alles goed zal gaan en dat je je kindje gauw gezond en wel vast mag houden !
WOW! Het was dus het echte werk! Dan is 6 CM erg fijn! Ooowh meis...heeeeeeeeel veel succes...en we horen van je! Zet m op!