spannend, spannend... ale: ziet er naar uit dat het begonnen is, hele nacht al wat gerommel, ben al tegen 4.30 uit bed gegaan omdat ik me onrustig voelde. vanochtend nog ff gezellig in bed gelegen en direct daarna begon het flink te zeuren (zou het dan echt waar zijn, dat het helpt om te klussen om de bevalling op gang te krijgen ). tis moeilijk te timen, eigenlijk zeurt het aanhoudend enorm pijnlijk door, maar wel met een soort van piek waarin het enorm naar m'n rug trekt. de piek duurt zo'n 1 a 1,5minuut en er zit zo'n 5 minuten tussen! gek idee, de vorige bevallen duurde het maarliefst 20 uur voordat er een regelmaat van 5 minuten in zat. zometeen naar het ziekenhuis.... en als het zo doorgaat de volgende keer als ik online kom, een kindje rijker maar eerst nog 'ff' bevallen... ale:ale:
net terug uit ziekenhuis, tis idd begonnen, heb nu heel consequent weeen om de 6minuten, maar eerst weer naar huis. begin van de ontsluiting is dr, maar hoe lang het nog duurt is een verrassing. kan vandaag nog zijn maar ook morgen of maandag pas zei de vk. tis wel erg spannend, de weeen voelen deze keer wel heel anders! wel wederom rugweeen grrr maar in m'n buik voelt het tijdens de weeen heel anders. hopelijk gaat het deze keer een stuk beter
Hup hup, kssst kssst, ga bevallen jij en ik wil je niet eerder weer online zien als de beeb er is. Succes! Groetjes van Kiki
nou kiki ben dr nog hoor ik doe het wat rustig aan, voel me erg 'raar' (ziekig), lusteloos en ben ook erg bleek. maar zodra ik ffies in de benen ga beginnen de weeen direct weer. zul je net zien dat het echt doorzet als ik vanavond eindelijk lekker in bed lig nahjah we zullen zien...
ik heb ook het idee, dat er in mijn buik iets aan de gang is, ik heb de hele tijd al zo'n rommelend gevoel mmm ben benieuwd. En jalea succes ik hoop voor je dat t gauw doorzet
schiet echt totaaal niet op... wat begon met om de 5 minuten duidelijke weeen, zakte af naar om de 6,5 minuut, om de 8 minuten... en vervolgens niks anders dan onregelmatig, soms zelfs een uurtje niks. vandaag nogsteeds onregelmatig, maar wel duidelijk heviger dan gisteren. ook bijna niet geslapen afgelopen nacht, dus flink moe. enorm misselijk, kan al 2 dagen amper wat binnenhouden, ook weinig eetlust. en zojuist voelde ik opeens iets lopen terwijl ik niet het gevoel had te moeten plassen, het lijkt erop of m'n vliezen gebroken(nouja misschien eerder gescheurd dan aangezien het geen zwembad is) zijn, spannend! hopelijk issie dr snel, begin er aardig zat van te worden om wel weeen te hebben maar dat het totaal niet op lijkt te schieten
Als je vliezen zijn gebroken of gescheurd, zou het toch wel moeten doorzetten nu. Vruchtwater zit een zoete geur aan, waardoor het te herkennen is. Heb je je verloskundige ook gebeld nadat je dacht vruchtwater te verliezen? Anders is het misschien verstandig om dat sowieso even te doen morgenochtend. Succes! Groetjes, Giegel
schiet echt totaaal niet op... wat begon met om de 5 minuten duidelijke weeen, zakte af naar om de 6,5 minuut, om de 8 minuten... en vervolgens niks anders dan onregelmatig, soms zelfs een uurtje niks. vandaag nogsteeds onregelmatig, maar wel duidelijk heviger dan gisteren. ook bijna niet geslapen afgelopen nacht, dus flink moe. enorm misselijk, kan al 2 dagen amper wat binnenhouden, ook weinig eetlust. en zojuist voelde ik opeens iets lopen terwijl ik niet het gevoel had te moeten plassen, het lijkt erop of m'n vliezen gebroken(nouja misschien eerder gescheurd dan aangezien het geen zwembad is) zijn, spannend! hopelijk issie dr snel, begin er aardig zat van te worden om wel weeen te hebben maar dat het totaal niet op lijkt te schieten
Als je vliezen zijn gebroken of gescheurd, zou het toch wel moeten doorzetten nu. Vruchtwater zit een zoete geur aan, waardoor het te herkennen is. Heb je je verloskundige ook gebeld nadat je dacht vruchtwater te verliezen? Anders is het misschien verstandig om dat sowieso even te doen morgenochtend. Succes! Groetjes, Giegel