waarschijnlijk begonnen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jalea, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    spannend, spannend... :pale: ziet er naar uit dat het begonnen is, hele nacht al wat gerommel, ben al tegen 4.30 uit bed gegaan omdat ik me onrustig voelde. vanochtend nog ff gezellig in bed gelegen ;) en direct daarna begon het flink te zeuren (zou het dan echt waar zijn, dat het helpt om te klussen om de bevalling op gang te krijgen ;)).
    tis moeilijk te timen, eigenlijk zeurt het aanhoudend enorm pijnlijk door, maar wel met een soort van piek waarin het enorm naar m'n rug trekt. de piek duurt zo'n 1 a 1,5minuut en er zit zo'n 5 minuten tussen!
    gek idee, de vorige bevallen duurde het maarliefst 20 uur voordat er een regelmaat van 5 minuten in zat.
    zometeen naar het ziekenhuis.... en als het zo doorgaat de volgende keer als ik online kom, een kindje rijker :D

maar eerst nog 'ff' bevallen... :pale::pale:

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    spannend!
    succes alvast voor straks en zet 'm op!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oeh spannend! You go girl!

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    heel veel succes! Zet hem op!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    net terug uit ziekenhuis, tis idd begonnen, heb nu heel consequent weeen om de 6minuten, maar eerst weer naar huis. begin van de ontsluiting is dr, maar hoe lang het nog duurt is een verrassing. kan vandaag nog zijn maar ook morgen of maandag pas zei de vk. tis wel erg spannend, de weeen voelen deze keer wel heel anders! wel wederom rugweeen grrr maar in m'n buik voelt het tijdens de weeen heel anders. hopelijk gaat het deze keer een stuk beter

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Succes meid hoop dat het snel zal gaan ;)

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Succes!

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    wat leuk zeg :D ben blij voor je dat het begonnen is

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hup hup, kssst kssst, ga bevallen jij en ik wil je niet eerder weer online zien als de beeb er is. Succes!

Groetjes van Kiki

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    succes! zet um op.....

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    nou kiki ben dr nog hoor ;)
    ik doe het wat rustig aan, voel me erg 'raar' (ziekig), lusteloos en ben ook erg bleek. maar zodra ik ffies in de benen ga beginnen de weeen direct weer. zul je net zien dat het echt doorzet als ik vanavond eindelijk lekker in bed lig ;) nahjah we zullen zien...

13. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb ook het idee, dat er in mijn buik iets aan de gang is, ik heb de hele tijd al zo'n rommelend gevoel mmm ben benieuwd.

En jalea succes ik hoop voor je dat t gauw doorzet

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannnuuunnndd! Succes!

15. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Succes meid !
    Spannend hè ...

-X-

16. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    schiet echt totaaal niet op... wat begon met om de 5 minuten duidelijke weeen, zakte af naar om de 6,5 minuut, om de 8 minuten... en vervolgens niks anders dan onregelmatig, soms zelfs een uurtje niks. vandaag nogsteeds onregelmatig, maar wel duidelijk heviger dan gisteren. ook bijna niet geslapen afgelopen nacht, dus flink moe. enorm misselijk, kan al 2 dagen amper wat binnenhouden, ook weinig eetlust.
    en zojuist voelde ik opeens iets lopen terwijl ik niet het gevoel had te moeten plassen, het lijkt erop of m'n vliezen gebroken(nouja misschien eerder gescheurd dan aangezien het geen zwembad is) zijn, spannend!
    hopelijk issie dr snel, begin er aardig zat van te worden om wel weeen te hebben maar dat het totaal niet op lijkt te schieten

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als je vliezen zijn gebroken of gescheurd, zou het toch wel moeten doorzetten nu. Vruchtwater zit een zoete geur aan, waardoor het te herkennen is. Heb je je verloskundige ook gebeld nadat je dacht vruchtwater te verliezen? Anders is het misschien verstandig om dat sowieso even te doen morgenochtend.

Succes!

Groetjes,
    Giegel

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik hoop voor je dat het snel doorzet!

Succes meid!

Liefs Kiss

19. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    schiet echt totaaal niet op... wat begon met om de 5 minuten duidelijke weeen, zakte af naar om de 6,5 minuut, om de 8 minuten... en vervolgens niks anders dan onregelmatig, soms zelfs een uurtje niks. vandaag nogsteeds onregelmatig, maar wel duidelijk heviger dan gisteren. ook bijna niet geslapen afgelopen nacht, dus flink moe. enorm misselijk, kan al 2 dagen amper wat binnenhouden, ook weinig eetlust.
    en zojuist voelde ik opeens iets lopen terwijl ik niet het gevoel had te moeten plassen, het lijkt erop of m'n vliezen gebroken(nouja misschien eerder gescheurd dan aangezien het geen zwembad is) zijn, spannend!
    hopelijk issie dr snel, begin er aardig zat van te worden om wel weeen te hebben maar dat het totaal niet op lijkt te schieten

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als je vliezen zijn gebroken of gescheurd, zou het toch wel moeten doorzetten nu. Vruchtwater zit een zoete geur aan, waardoor het te herkennen is. Heb je je verloskundige ook gebeld nadat je dacht vruchtwater te verliezen? Anders is het misschien verstandig om dat sowieso even te doen morgenochtend.

Succes!

Groetjes,
    Giegel

Deel Deze Pagina