Draaien?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mik2sept, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Weet iemand wanneer kindjes gemiddeld ongeveer gaan draaien?

Sven vind het volgens mij wel prima op zijn rug...

En hoe kan je het stimuleren zonder dat je hem echt stimuleert... Vind dus wel dat hij het zelf moet leren en heb ook nog wel even geduld maar misschien spelletjes ofzo...

2. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    wat bedoel je precies met draaien op zijn zij of helemaal van rug tot buik!
    MIJn meisje rolt vaak op haaar zij en als ik haar mee help dan rolt ze door tot op haar buik maar dit kan ze nog niet alleen wel op haar zij! :)

3. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    op zijn zij doet hij een heel klein beetje.
    Maar vooral het heel omdraaien bedoelde ik

4. mammie1981

7 jun 2007
    25
    0
    0
    Hallo,

Mijn meisie is dus vrij snel want met 3 en halve maand draaide ze van rug naar buik en een maand later ook van buik naar rug.

Groetjes van Mammie1981

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman was heel erg laat, misschien wel 6,5 maand.

6. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Hoi Hoi,

Nou die van mij is niet zo'n snelle hoor :confused:

Die van mij is nu 6 maanden en 1 week en draait veel op haar zij en wanneer ze echt, echt, echt ,echt ,echt ,echt iets wil hebben (speeltje) draait ze nog een keertje op haar buik. Maar veel doet ze het nog niet.

7. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    En oja,

We bieden het vaak aan door het boxkleed op de vloer te leggen en speeltjes binnen en buiten haar bereik te leggen, maar ze draaien toch wanneer ze er zelf aan toe zijn.

In het begin hielp ik haar, maar ik merk nu dat ze echt de techniek hiervan onder de knie moet krijgen. En die van mij is dus niet zo snel...

Maar ze kan " lullen " als de beste...dat weer wel!

8. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    op Cb werd hier ongeveer 6 maanden gezegd. Sem draait alleen nog maar over zn zij, maar komt niet verder. Zn armpje zit hem in de weg.

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn draaide al heel snel op zijn zij, maar echt naar zijn buik nu sinds 2 weken. Bij 5 maanden dus! Hij kan dit maar 1kant op, en hij kan niet terug! Hij is wel super snel, je kan je niet omdraaien of meneer ligt op zijn buik!

kus miek

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca is volgende week 6 maanden.
    Sinds vorige week maandag draait hij zich van zijn rug naar zijn buik.
    Toen hij 3,5 maand was draaide hij zich van buik naar rug, maar dat heeft hij maar een paar keer gedaan. Nu lijkt hij het niet meer te kunnen :(
    Hij draaide zich ook langere tijd alleen op zijn zij.
    Vorige week maandag hadden mijn schoonzusje en ik het er toevallig over dat onze kindjes te lui waren om zich om te draaien (haar kindje wordt morgen een jaar).
    's Avonds draaide Luca zich ineens om :) leek wel of hij het had begrepen. En die zelfde week draaide mijn nichtje zich ook ineens om (ze kon het wel al, maar wilde het gewoon niet doen).

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hier ook nog geen draaier :) ze rolt wel tot haar zij maar niet verder.

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier pas een aantal weken hoor, maar ook echt alleen als het noodzakelijk is, om net bij dat ene speeltje te komen wat toch echt net teeeee ver ligt om vanaf rug/zij te pakken.....probeert het liever op allerlei andere manier (op rug en dan met benen over de vloer schuiven en dan zo ronddraaien zeg maar) dan kom je er ook....!

daarentegen kan hij wel al beetje los zitten....
    ach net waar ze zin in hebben dnek ik dan

Deel Deze Pagina