Onze dochter is morgen 9 weken. Vanaf de dag dat ze 8 weken was slaapt ze van 21.00uur tot 06.00uur door. Is dat niet erg? Omdat ik veel lees dat de meeste kindjes om 22.30/23.00uur nog een laatste keer voeding krijgen. Ik wilde Dewi die maandag (toen ze voor het eerst doorsliep) wakker maken voor een voeding tegen 22.30uur, maar er was geen beweging in te krijgen ze hield haar mondje strikt op elkaar. Ik neem aan dat ze zichzelf wel meld als ze echt honger heeft, maar wil het toch zeker weten. Gr. Kat
Onze kleine slaapt van 23.00 tot 08.00 uur. Dit heb ik nagevraagd op het CB en daar vonden ze het geen probleem als hij maar alert werd. Jullie meid slaapt van 21.00 tot 6 uur, dus in principe hetzelfde aantal uren, dus lijkt me dat ook geen probleem.
dank je, Ja eigenlijk klinkt het ook logisch. Van de week heb ik haar toch eens wakker gemaakt om 22.00uur en toen sliep ze net tot 04.00uur. En de volgende avond gewoon weer haar eigen ritme aangehouden, toen sliep ze weer 7.5/8 uurtjes (dus dat doe ik dan maar hihi). Gr. Kat