de eerste schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    laten jullie die speciaal aanmeten of zoek je die zelf uit bij de winkel en kijk je welke maat je nodig hebt?

bij de scapino waren de beegle schoenen in de aanbieding voo r14,95
    het zijn de eerste schoentjes? maar over het algemeen kruipt sophie nog meer dan dat ze loopt. ze loopt wel goed, maar nog met de armpjes naast dr oortjes om het evenwicht te bewaren.

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ik lees even mee ;)
    Hier nl precies t zelfde. Wilde ze wel laten aameten, maar wil nog geen schoenen van 50e aanschaffen, en ben bang dat dat wel gebeurd als ik ze in een goeie schoenenwinkel aan laat meten.

3. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ik heb ze in een schoenenwinkel gekocht tijdens de uitverkoop. We hebben de maat opgenomen en toen hebben we gekeken wat paste en we mooi vonden. Ze heeft ze nu 3 weken en ze passen al niet meer. Dus moet weer nieuwe schoenen kopen, want ze rent nu overal naartoe. ze wilt niet meer zitten of kruipen.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik pas in de winkel altijd de schoenen , weet ongeveer wel wat voor maat ze heeft , ook al verschilt dat vaak per schoen ook nog al.
    van nikes heeft ze maat 18.5 en ze heeft een paar gewone lak schoentjes maat 18 en daar verzuipt ze weer in.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Wij hebben ze wel laten aanmeten, we waren 40 euro kwijt. Op zich redelijk veel geld voor een paar schoentjes waar hij maar een paar week mee gaat doen, maar het gaat wel om zijn voetjes waar hij nog erg lang mee moet doen.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben ze wel aan laten meten. Schoentjes waren idd 42 euro, maar er waren ook schoentjes die niet goed om haar voeten zaten en dat had ik zelf niet gezien.
    Deze schoentjes zal ze zo'n 3 a 4 maanden passen. De volgende keren ga ik zeker weer schoentjes aan laten meten.
    Ik vind dat heel erg belangrijk, de voeten kunnen immers scheef groeien of het lopen kan minder goed ontwikkelen van slechte schoenen. Dan koop ik liever voor mezelf iets minder dure schoenen.

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier zijn de eerste en ook de tweede schoentjes aangemeten.
    dus echt met een computer en dan werd er ook gekeken naar de breedte van het voetje en naar de wreef.
    ook werd er gekeken naar hoe hij liep.
    de eerste schoentjes waren 40 euries, dat waren loopschoentjes, de schoentjes die hij nu heeft waren 70 euries.
    beide zijn van shoesme.
    moet zeggen dat ik het erg belangrijk vind dat hij goede schoenen heeft, vandaar dat ik die 70 euro geen probleem vond.
    dan bezuinig ik liever op wat anders.

succes!

joyce

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja shoesme zijn echt goed!
    Ik zou iedereen aanraden een zaak te zoeken waar ze dat merk verkopen ;)

9. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ja, mee eens, hier ook shoesme schoenen. ze zien er niet alleen leuk uit, volgens mij zijn het top schoenen.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hadden voor Dano ook Shoes me gekocht. heeft ie 1 maand aangehad. maar inderdaad TOP schoenen. goed materiaal comfortabel en redelijk betaalbaar wij waren 47 euro kwijt

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier hebben we de voetjes op laten meten in een schoenenwinkel en toen schoentjes gekocht (van het merk Jochie, met een zachte school dus ideaal bij het leren lopen).
    Hij is nu na 6 maanden aan wat anders toe, dus het valt hier wel mee.

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb schoentjes van oxxy...echte super schoenen!

Deel Deze Pagina