bugaboo limited edition black

Discussion in 'De babyuitzet' started by Namosae, Feb 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    dames, wie heeft een bugaboo limited edition black gekocht. Ik wil het heel graag kopen maar ik ben bang dat de kleur zwart niet meer zwart blijft. Ik kom heel veel mensen tegen die zwarte bugaboo hebben en de kleur is vervaagd. Is er iemand die me kan adviseren?

Liefs,

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    ik ben ook heel benieuwd of de zwarte stangen ook gauw beschadigen en dan het zilver er doorheen komt

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bugaboo heeft als probleem dat de kleur van de kapen snel lelijk wordt. Ik had voor onze eerste een denim frog en zowel de buitenkant als de binnekant van de zonnekap (als je de zonnekap inklapt komt de binnekant goed in het daglicht) erg verkleurd. Voor ons derde kindje hebben we de denim cameleon gekocht maar als extra set (voor in de zomer) de kleur zand omdat die niet kan verkleuren. Ik ben bang dat zwart in de zon ook erg zal verkleuren. Het frame beschadigd snel. Wij zijn altijd erg zuinig op onze spullen maar krassen op het frame waren niet te voorkomen. Ik weet niet hoe goed het frame gespoten is maar anders zou je bij het zwarte frame door de krassen zo het zilveren frame zien.

4. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    zwarte bekleding vervaagt? de canvas bekleding vervaagt naar mijn weten niet.
    Wel is in de normale editie de bakbekleding en de zitbekleding niet zwart maar antraciet. als je daar en zwarte kap op zet (want die is er niet in t antraciet maar gewoon zwart) zie je enorm veel verschil.

wat betreft het staal geen idee.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De canvasbekleding verkleurd helaas wel. Een vriendin van mij had ook de bugaboo met de fuchia bekleding en ik had hem ook. Omdat ik van vroeger wist dat het zo verkleurd heb ik de zandversie erbij gekocht. Haar fuchia set was roze geworden naast mijn set toen het weer herfst werd.

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    vreemd. Ik en verschillende in mijn omgeving hebben de canvas en geen 1 is verkleurd, Ik heb choc bruin. sch-zus fuhcsia andere zwart. allemmal nog mooi.(heb de choc trouwens al 4 jaar in gebruik) de andere2 die ik noemde al ruim 2 jr in gebruik)

overigens kan je bugaboo mailen en foto's sturen. dikke kans dat je nieuwe krijg. dit heeft 1 sch-zus gedaan met de fleece bekleding die was gaan pillen

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb de bugaboo al ruim 2 jaar in gebruik, en dus ook 2 zomers.
    Maar de rode canvas bekleding is echt nog niet verkleurd!

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb een blauwe bekleding en ook niet verkleurd. Bij de canvas bekleding ken ik het probleem ook niet eigelijk. Bij de oudere versies en de fleece bekledingen wel.

Het zwarte frame van bugaboo is behandeld met een krasvaste coating dus dat zou niet snel mogen beschadigen.

Share This Page