Help! Tiamo hondje Sem kwijt!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sniffie, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Is er iemand die ons aan een knuffeldoekje van Tiamo kan helpen: de oude versie van het hondje Sem???? Ze zijn nu alleen nog maar in beige verkrijgbaar en die gooit mijn zoontje elke keer weg, wil hij niks van weten. In de bijlage de nieuwe versie, wij zoeken dus deze maar dan in WIT/GRIJS.

Nu ontroostbaar zonder zijn vriendje en gaat niet meer slapen en is heel vroeg wakker (mist zijn hondje in bed).

Wij hebben 2 beige hondjes (nieuw) om eventueel te ruilen. PLEASE! Hoop echt dat iemand er eentje voor ons heeft.

xxx
    Wanhopige moeder en zoon

Bijgevoegde bestanden:

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #2 RoIn, 28 okt 2015
    Laatst bewerkt: 28 okt 2015
    Kijk is? Deze is het denk ik hè?
    Knuffeldoekje hond grijs | Bart Smit

Hier dan uitverkocht maar mogelijk nog wel in de winkels?

Zou het anders helpen om samen een nieuwe knuffel uit te zoeken? (en dan gelijk 2?)

3. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ja, die is het inderdaad. Hier al alle winkels afgezocht, maar nergens gevonden. Andere knuffels wil hij niet. Zijn al naar de winkel geweest samen, maar geen interesse. We proberen hem nu aan een andere knuffel te laten wennen, maar nog geen succes.
    We hadden 2 stuks, maar ze zijn vrij snel na elkaar kwijtgeraakt :(

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Misschien overbodig, maar heb je al de de klantenservice van Bart Smit gebeld? Online is hij uitverkocht, maar wellicht dat ze kunnen zien of hij ergens in een winkel nog op voorraad is.
    Of anders met de productent zelf, al geven die al op de site aan dat de kans dat ze een knuffel nog op voorraad hebben vrij klein is....

Succes met de zoektocht! Hoop dat je snel een vervanger vindt.

5. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Producent had ik al gebeld en die leveren niet, omdat het een speciaal product voor Bart Smit was. Zelf al verschillende Bart Smit winkels gebeld, maar die hadden ze niet meer.
    Door jouw tip nu inderdaad klantenservice gebeld. En er zijn er nog 3 in 1 filiaal in Nederland zegt haar systeem!!!!!! AAAhhhhh! Ze gaat nu kijken of ze ook daadwerkelijk daar zijn en voor mij reserveren.

SUPER BEDANKT VOOR DE TIP

6. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Graag gedaan :D
    Hoop het zo voor jou en je zoontje!
    En dan gelijk alle 3 kopen haha

Deel Deze Pagina