Hoi, Ik kon gisteravond niet in slaap komen was een beetje draaierig in mn hoofd , zolang ik zat was het goed maar zodra ik ging liggen zag ik alles draaien . Ben toen mar zittend in slaap gevallen. heeft iemad dit ook gehad of weet waardoor het kan komen? Gr
Hoi blueeyes82 Mischien komt het doordat je ijzer tekort hebt of bloedarmoede. Zelf heb ik er geen last van gehad. Maar als de draaierigheid blijft dan zou ik effe je vk of de huisarts effe bellen om te kijken wat het kan zijn. Grt charisma83
hey hey dat heb ik ook en mijn hb was iets te laag ze vermoeden dat het daardoor komt dus mischien bij jou ook wel is te vrhelpen door dingen te eten met veel ijzer er in en anders ijzerpillen maar laat ht nakijken bij je verloskundige xx
hey hey ik heb het in het begin ook gehad. ze zeggen dat het ook een zwangerschapskwaal is maar je kan het voor de zekerheid even navragen. x
heb het tot sinds kort gehad heel erg had echt het gevoel alsof ik met mijn hoofd in een vissekom leefde werd er gek van toen bleek dat me bloedruk te laag was advies was zoute noten eten chips of boullion te drinken helpt bij mij heel goed
Ik heb dat in het begin ook gehad,heb toen roosvicee ferro gedronken,elke dag 2 glazen. Na 2 weken was het helemaal over en sindsdien geen last meer gehad
Kan inderdaad hb of lage bloeddruk zijn. Altijd zinnig om die twee te laten controleren. Zelf ben ik aan de rozijntjes gegaan, van die doosjes met rozijntjes waar kinderen dol op zijn Hielp bij mij ook een hoop. Bij mij bleek het lage bloeddruk te zijn, maar daar hielpen de rozijntjes bij mij ook tegen. Sterkte.