Há hoi Ik ben nu bijna 8 weken en ik heb sinds gisteren lichte ongi-achtige pijn in mijn onderbuik (licht zeurderig). Is dit nu een teken dat de baarmoeder groeit (goed teken dus) of betekent dit wat anders en moet ik me zorgen maken? Verder zijn de symptomen nog wel aanwezig. Meiden met ervaring? Thanks! Een licht ongeruste juenco....
Ik heb dit ook af en toe een licht zeurend gevoel. Bij mij gaat alles heel goed, kijk maar in mn album! Ik denk dus dat het erbij hoort en niks om je heel erg zorgen over te maken.
Hai, Ik ben nu 14 weken zwanger en ik heb nog steeds buikpijn (krampjes) en steken. Ben blij dat ik het heb van bij de vorige 2 zws. is het verkeerd afgelopen toen de buikpijn wegging. Zou met niet te veel zorgen maken en anders bellen voor een extra echo. groet snoet
hoi hoi, ik heb soms ook krampen vrij erg zelfs bij onze vorige zwangerschap had ik dat niet toen ik het met 12wk ineens wel had kreeg ook en last van mijn rug toen werd het een mk ik heb onze vk gesproken en zij zegt dat het groei krampen zijn. ik hoop gewoon dat ik pas weer last van mijn rug krijg over 8 maanden dan gaat alles goed
Hoort er helemaal bij, mijn vlk zei dat je baarmoeder dan aan het groeien is en dat dit een zeurderig gevoel kan geven en ongi gevoel. Ze zei dat het rond de 12e week weg gaat en rond de 17de weer terug komt. Toto nu toe geen last meer van, hoop dat dat zo blijft. En nog gefeliciteerd! X Suzie
Ik had ongi krampen tot week 8. Nu heel af en toe. Heb ook veel last van heel lage rugpijn vooral einde van de dag. Met mijn beebje gaat alles goed. Het hoort er dus bij. Je baarmoeder veranderd van positie en groeit. Dit veroorzaakt de pijn.
Gelukkig maar zeg, bedankt voor jullie reacties! Klint misschien heel raar, maar het is fijn om te lezen dat jullie het ook hebben!