draaierig zijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by little angel, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. little angel

Nov 12, 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,
    Zoals jullie zien zijn mijn :evil: langsgekomen.
    Deze cyclus was wel anders, sinds de innesteling had ik constant pijn in de buik, en steken in mijn lies en zo'n 4 dagen voor mijn NOD had ik al ongipijn (normaal nooit)want ik dacht echt dat :evil: vroeger gingen komen.
    De dag van mijn NOD enorme, maar enorme pijn (zoals vroeger, waardoor ik begonnen ben met mijn pil) rond half 10 zijn de :evil: er dan toch doorgekomen. Deze morgen was het weeral gedaan, ik heb ze eigenlijk maar 2dagen en een nacht gehad (terwijl anders 3,4,5 dagen). Het was enkel helder bloed.
    Nu gisterenavond gingen we een appartement bezichtigen en we nemen de lift en ik draai. Deze morgen sta ik recht (heb bureaujob) en terug draaien maar met zwarte vlekken voor de ogen nu. Als ik nu wat rap beweeg begin ik te draaien. Ik heb ook constant honger, maar echt honger hé. Ik heb de dag van mijn NOD een test gedaan (heb ik de :evil: altijd voor de middag) en negatief maar nu weet ik echt niet wat dit is hoor.
    Is dit het ontpillen ook? Heeft dit nog iemand gehad?
    Zijn er mensen die zwanger waren en toch ongesteld werden?
    Of toch maar naar de dokter om bloed te laten controleren mss vitamientjes te kort?
    Groetjes
    Little angel

2. happymama

happymama Niet meer actief

t zou best een ontpillen kunnen zijn had t gister avond ineens dat ik vlekken zag en ineens duzelig was, ging echt ff helemaal niet goed.
    ben ook nog niet zolang gestopt dus denk dat t gewoon ontpillen is .

Share This Page