Ik hoor sinds een paar dagen zulke vreemde geluiden uit mijn buik komen, borrelen, knakken (hoorde ik al een tijdje) en andere vreemde dingen. Ook als ik loop lijkt het wel alsof me blaas eruit kan komen ieder moment. De kleine is nog niet helemaal ingedaalt, ietsjes. Als ik iets knakkends wil horen dan zijn het mijn vliezen! Wie nogmeer hier last van?
Ik heb inderdaad ook dat geknak.;.. zo vleemd, kan het helemaal niet plaatsen... Klinkt een beetje alsof er een armpje gestrekt of begogen word en dat het dan knakt (zoals je dat zelf ook wel es hebt...) VREEMD :S Ook is mijn kleintje wat verder ingedaald... en moet dus nu elk uuur plassen... zeker als ik loop... Of op bed lig, of niks doe... haha... Maar de vliezen mogen van mij nog eventjes blijven zitten hoor Ben 35 weken namelijk... Succes met de laatste loodjes!!
Knak geluidjes hoorde/voelde ik ook heel vaak, echt een heel gek geluid/gevoel, dat waren de beentjes of armpjes die dan over elkaar gingen zei mijn gyn. Liefs wolly
Die knikjes en knakjes heb ik ook! Mijn VK en gynaecoloog wisten absoluut niet wat het was. Een vriendin van mij is gynaecologe en dacht dat het wellicht iets met klotsend vruchtwater te maken kon hebben, maar dat lijkt me sterk! Ik ben nu al bang dat onze kleine slechte gewrichten heeft , als ik dat zo hoor!
Aan de ene kant is het wel verklaarbaar. Een baby ligt helemaal in elkaar gebogen in de baarmoeder en als je op het laatst loopt dan is er bijna geen ruimte meer. Als je baby dan een beentje strekt of wilt buigen dan komt het over het andere beentje heen en dan hoor of voel je een knak geluid.
Ik heb dit dus ook! Het knakkende geluid. Mijn vk wist me gister niet te vertellen wat het was. Maar we denken aan kraakbeen wat je hoort knakken, net als wanneer wij door onze knieen buigen, zoiets.