draaiknop horloge

Discussie in 'De lounge' gestart door banjabes, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik had mijn horloge bij de winkel gebracht om een nieuw batterijtje erin te laten doen. Kom ik terug. Begint die mevrouw een heel verhaal over dat ze het batterijtje had verwisselt, maar toen ze hem dicht had gedaan was het draaiknopje eraf. Ze kon hem nergens vinden, dus waarschijnlijk was het al. Ik weet dat ik hem heel thuis in mijn tas heb gedaan. Misschien zou het in mijn tas nog kunnen zitten, maar daar zit het echt niet. Ik heb gezegd dat ik thuis nog zou kijken, maar dat raakt toch niet zomaar los ook? Heeft iemand dat weleens gehad? Het gaat om het knopje waar je de tijd mee instelt. Vind het eigenlijk echt bizar. Een nieuw knopje kost gewoon 35 euro:$!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hoor, ik zou zeggen dat hun dan maar mooi die 35 euro betalen!
    Als dat knopje er al af was dan had je dat toch wel geweten?!

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nou er af gaan kan wel, als je het achterklepje eraf haalt zi het draaiknopje vaak aan een pennetje wat dan open en bloot ligt. Kan dus goed gebeuren. Maar het mag niet!! Heel moeilijk dit, kom je nooit uit zonder getuigen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het lijkt me dat het er niet zomaar afvalt.. Het zou haar toch ook opgevallen moeten zijn toen ze het horloge aannam. Zeker als ze met haar neus er bovenop zit om de achterkant eraf te halen.

Ik zou toch proberen het haar te laten betalen. Evt haar baas aanspreken? Ik zou zeker niet zomaar 35 euro betalen.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    1 nieuw knopje 35 euro?
    is dat inclusief erop zetten?
    hoeveel betaal je voor het batterijtje verwisselen?

lijkt me trouwens stug dat het er niet meer opzat toen je je horloge inleverde
    probeert ze niet hierdoor een beetje extra aan je te verdienen?
    (of denk ik nou weer heel slecht over de medemens?)

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik ga vanmiddag even terug....ik heb hier helemaal geen lekker gevoel over. Ben echt een beetje pissig. Voel me zo in de zeik genomen.:x:x:x. hou jullie op de hoogte!

7. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou in ieder geval een nieuw knopje eisen, als dat knopje er al af geweest was dan had zij het ook zeker gezien!!

Nee hoor hier zou ik niet in trappen...

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou, ik ben terug geweest. Er werkte alleen vandaag iemand anders. De mevrouw van gister werkt morgen weer. De vrouw van vandaag heeft een briefje neergelegd en morgen neemt die ander contact met me op dus! Nou, ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina