dames, Vraagje, een vriendin van me doet mysteryshoppen en nu zat ik er aan te denken om dat ook te gaan doen.. Wat het inhoud e.d. weet ik inmiddels al, alleen ben ik op zoek naar adressen waar je je kan inschrijven.. Zij zit via mysteryshoppen.nl, maar ik wil graag eerst rondkijken of er misschien nog iets anders is.. Heeft iemand enig idee? alvast bedankt.
Als mysteryshopper bezoekt u anoniem winkels, soms een horecagelegenheid of belt u naar bedrijven. Bij een winkelbezoek voert u een verkoopgesprek, zoals u dat normaal gesproken ook zou doen. U past bijvoorbeeld kleding en observeert de klantvriendelijkheid van de medewerker(s). Soms moet er ook een aankoop worden gedaan bij de winkel, u ontvangt dan een voorschot van ons. Na afloop van het bezoek rapporteert u uw bevindingen door middel van het invullen van een vooraf samengesteld score formulier (multiple choice). In veel gevallen dient u ook nog een verslag te schrijven over uw bezoek aan de winkel. Vervolgens bundelen wij alle bevindingen en rapporteren deze aan onze opdrachtgever. Naar aanleiding van deze gegevens kan de opdrachtgever de kwaliteit en service in de winkel aanpassen en de verkoopcijfers positief beïnvloeden. (Bron: Mysteryshoppen.nl)
Ik zit bij shopcontrol maar tot nu toe nog niks meegedaan, daar is het voornamenlijk bij autodealers langs gaan.
Naar wat ik er van begrepen heb is dat je jezelf in moet schrijven voor projecten.. Heb me aangemeld, maar ben op zoek naar andere sites om te vergelijken..
Ik heb het een tijdje gedaan maar je verdient maar heel weinig per opdracht en als je ziet hoelang je er mee bezig bent incl. de administratieve afhandeling vond ik het niet lonend.
Je moet mysteryshoppen ook zien voor iets 'erbij'. Wil je echt de kost ermee verdienen dan moet je inderdaad meerdere bezoeken per dag uitvoeren!
Hieronder zijn de wat grotere: - Home - Mysteryshoppen - Home | Mystery shopper | Mystery shopping | Multi Value - Bare International - Home - Check your Service - Check your Service - Mystery Shopping - AQ Mystery Shoppen & Marktonderzoek