mysteryshopping

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames,

Vraagje, een vriendin van me doet mysteryshoppen en nu zat ik er aan te denken om dat ook te gaan doen.. Wat het inhoud e.d. weet ik inmiddels al, alleen ben ik op zoek naar adressen waar je je kan inschrijven.. Zij zit via mysteryshoppen.nl, maar ik wil graag eerst rondkijken of er misschien nog iets anders is..

Heeft iemand enig idee?

alvast bedankt.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat is mysteryshoppen als ik vragen mag?

3. natjes

natjes Niet meer actief

Als mysteryshopper bezoekt u anoniem winkels, soms een horecagelegenheid of belt u naar bedrijven.
    Bij een winkelbezoek voert u een verkoopgesprek, zoals u dat normaal gesproken ook zou doen. U past bijvoorbeeld kleding en observeert de klantvriendelijkheid van de medewerker(s). Soms moet er ook een aankoop worden gedaan bij de winkel, u ontvangt dan een voorschot van ons. Na afloop van het bezoek rapporteert u uw bevindingen door middel van het invullen van een vooraf samengesteld score formulier (multiple choice). In veel gevallen dient u ook nog een verslag te schrijven over uw bezoek aan de winkel.
    Vervolgens bundelen wij alle bevindingen en rapporteren deze aan onze opdrachtgever. Naar aanleiding van deze gegevens kan de opdrachtgever de kwaliteit en service in de winkel aanpassen en de verkoopcijfers positief beïnvloeden.

(Bron: Mysteryshoppen.nl)

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik zit bij shopcontrol maar tot nu toe nog niks meegedaan, daar is het voornamenlijk bij autodealers langs gaan.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb mezelf eens aangemeld na een eerder topic maar nooit wat gehoord.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Naar wat ik er van begrepen heb is dat je jezelf in moet schrijven voor projecten.. Heb me aangemeld, maar ben op zoek naar andere sites om te vergelijken..

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het een tijdje gedaan maar je verdient maar heel weinig per opdracht en als je ziet hoelang je er mee bezig bent incl. de administratieve afhandeling vond ik het niet lonend.

8. natjes

natjes Niet meer actief

Je moet mysteryshoppen ook zien voor iets 'erbij'. Wil je echt de kost ermee verdienen dan moet je inderdaad meerdere bezoeken per dag uitvoeren!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bedankt.. zal de sites bekijken als Lenn ligt te slapen..

Deel Deze Pagina