ik blijf ook stil worden van dit verhaal, en hierdoor zou ik wel 3x nadenken voor ik een draaiing zou overwegen.
Peetje echt verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt. Ik had je verhaal al eerder gelezen. Mijn baby heeft de navelstreng steeds in haar mond. Ze duwt dat ding met haar hand en arm omhoog. Natuurlijk moesten wij daar eerst om lachen bij de pretecho, maar voor hetzelfde duwt ze dat ding omhoog omdat hij haar anders niet lekker zit. Ik neig meer en meer naar het niet laten draaien van de baby. Mijn gevoel is er gewoon ook niet fijn bij. Het is de natuur dat baby's zo blijven liggen, vroeger deden ze ook geen draaipogingen etc.
Pjetje ik zie nu dat je omgeving Utrecht woont. Welk ziekenhuis ben jij geweest voor de draaipoging? Ik woon in Utrecht nl.
Ik woon in Soest, ben dus in Amersfoort bevallen en daar is ook de draaipoging gedaan, zal dus waarschijnlijk niet hetzelfde ziekenhuis zijn?! Ik kan alleen maar in je gevoel meegaan, dat was mijn gevoel ook voor d edraaipoging, maarja die artsen hebben zo op me ingepraat, je denk dan dat zei echt wel weten wat het beste is voor je kind, dus je probeert daarop te vertrouwen, maar ik wens dit echt niemand toe, je kindje verliezen terwijl je bevalling al in gang is is echt vreselijk, en al helemaal omdat het voorkomen had kunnen worden. Ga op je gevoel af! Heel veel suc6 met je beslissing. Ik wens je een fijne bevalling en dat je straks maar een mooi gezond kindje in je armen kunt houden! p.s. Stuitbevalling komen steeds vaker voor en gaan ook heel vaak goed, het schijnt ook helemaal niet veel zwaarder te zijn dan een gewone bevalling! (ik heb me er enorm in verdiept, omdat ik zelf in stuit wilde bevallen eigenlijk, als me dit weer overkomt ga ik ook gewoon voor een stuitbevalling) Liefs Petra
Ohhh wat erg pjetje Nou ik heb dus nu ook mijn beslissing genomen. Ik ben nu 30 weken en het kindje moet binnen een maand gedraait zijn zo niet gaan ze mijn meisje helpen. Nou ik dacht het even niet, ik laat haar dus ook zo zitten hoe ze zit Pjetje bedankt voor je verhaal wat moet jij het zwaar hebben gehad sterkte nog. Mijn nieuwe verloskundige heeft ook gezegt als het kindje nu draait kan het ook zeer gaan doen, iemand daar misschien ervaring mee : Het draaien met 30 weken doet dat echt zeer : Voor de meiden die ook een beslissing hebben genomen succes met de bevalling Liefs Manon.
Ik heb mijn baby niet laten draaien. Op 23 oktober jl. is ze met een keizersnede gehaald. Onze lieve kleine Jaime... Er is tot nog toe geen aanwijsbare reden dat ze in stuit lag. Ik moet half december nog wel naar het ziekenhuis voor controle van haar heupjes. Soms is een afwijking in het heupje nl. een reden voor stuitligging. Heb zelf geen moment spijt gehad van het draaien en de keizersnede is mij echt 200% meegevallen .
senseemillia van harte gefeliciteerd met je mooie meid en gelukkig is het je allemaal meegevallen heb zelf ook keizersnede gehad omdat ze in stuit lag gr marline
Bosi nee ik heb het niet laten doen. Ze is zelf gedraait ik hoop maar dat ze zo blijft liggen Gefeliciteerd Senseemillia ze is erg mooi
Gefeliciteerd Senseemillia, Gelukkig manon, want de verhalen die ik in dit topic las verontruste me wel. Ik hoop ook dat ze blijft liggen waar ze ligt, Mocht dit bij ons ook zo zijn ga ik wel heel goed nadenken of het wel verstandig is om te gaan draaien.