Draaipoging vragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel78, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Nee ik zie het allemaal donderdag wel denk ik...ik denk dat het het beste is om alles maar over me heen te laten komen..

2. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ook belle hoor als je vragen heb. bel zelf ook niet graag maar dit soort dingen zou ik wel zekerheid willen

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Sja, dat kan, maar ik vind het toch prettiger (NU) om het over me heen te laten komen.....

4. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap lag mijn zoontje ook in een stuit. Heb toen besloten om een draaipoging uit te proberen. De gyn zei toen dat gaat wel lukken omdat mijn zoontje niet zo heel groot was. Helaas was de draaipoging niet gelukt. Ik heb ook geen medicatie gekregen het werd uiteindelijk toch een ks.

Ben nu zwanger van de tweede en ik zou zo draaipoging nooit meer doen het deed zo pijn. Mocht de baby weer in een stuit liggen dan zal ik weer kiezen voor een ks. Ik herstelde vrij snel na de ks.

Volg je gevoel als je een ks niet ziet zitten dan zal ik wel voor een draaipoging gaan misschien wil de baby wel draaien.

Succes donderdag.

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    me schoonzus heeft ook meerder draaipogingen ondergaan omdat haar kleine in een stuit lag en die kreeg toch echt geen medicatie hiervoor en dat was met 35 weken zwangerschap uiteindelijk is het wel een ks geworden omdat de kleine al helemaal ingedaald lag en omdat het gewoon niet lukte

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ik vraag donderdag gewoon of het zonder meds kan.....

Deel Deze Pagina