Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik ben 6 januari bevallen van onze dochter en heb hiervoor een ruggenprik gehad. Ze hebben me alleen net iets te ver geprikt waardoor er nu hersenvocht lekt. Hierdoor heb ik hoofdpijnen waardoor ik met m'n hoofd tegen de muur wil bonken. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Ik moet nu 2 dagen platliggen en veel drinken. Ook veel cola drinken want caffeine schijnt hersenvocht aan te maken. Als dit niet helpt dat willen ze een bloodpatch doen. Dan word ik weer in m'n rug geprikt en spuiten ze m'n eigen bloed erin zodat het kan stollen en de lek kan dichten. Zijn er toevallig ook mensen die daar ervaring mee hebben?
Ja...Klingel...je kunt haar vinden onder vruchtbaarheidsbehandelingen en dan bij Klingels babyrinth! Bij haar hebben ze iets gedaan waardoor de klachten verdwenen! Sterkte. Liefs loesie
Mn moeder heeft dat vroeger wel eens gehad. Gelukkig hebben ze het bij jou nu door bij mn moeder toen niet..... Ze lag bijna in coma toen ze erchter kwamen en hebben toen idd bloed teruggespoten.Daarna ging het snel beter.
Nee, sorry....kan me voorstellen dat het vreselijk moet zijn! Hopelijk is eht snel over.. Moest alleen even goed kijken: jij bent 6 januari bevallen van dochter Tess. Ik ben vorig jaar op 6 januari bevallen van dochter Tessa! Grappig!
persoonlijk geen ervaring mee, maar wel op mijn werk gezien. Ben verpleegkundige in het ziekenhuis. Patiënten kunnen er idd echt goed ziek van zijn. Kunnen alleen maar plat liggen en hebben helse pijnen. maar als zo'n bloodpatch gedaan wordt helpt dit wel goed! Weet er alleen te weinig vanaf om je er ook informatie over te kunnen geven. Sorry. Succes en beterschap!!
Auww daar heb je veel last van! Wat vervelend! Weet hoe het voelt.. ik heb eens een lumbaalpunctie gehad.. daarbij halen ze hersenvocht eruit om te onderzoeken (ik had vaak migraine)... en ik heb toen een week erover gedaan voordat het hersenvocht terug aan was gemaakt.. ik kon alleen maar liggen want zodra ik rechtop zat of stond barstte ik van de hoofdpijn... Het enige wat helpt is tijd en zeker heeeeel veeeel drinken. Beterschap!!!! En gefeliciteerd met de kleine!
Mijn schoonzusje had dit ook vorig jaar na de ruggenprik, bij haar hebben ze na een week zo'n bloodpatch ingespoten en dat hielp geweldig! Hopelijk ben je er snel van af!
Niet voor te stellen zo'n hoofdpijn. Ik heb het in 2009 gehad na de bevalling van mijn dochtertje. Bij mij hielp platliggen en paracetamol met coffeine, cola, koffie en veel drinken echt niet. Ik heb een bloodpatch gehad en die heeft helaas maar 24 uur geholpen. Voor de komende bevalling heb ik in ieder geval de toezegging gekregen dat ze ook een tweede bloodpatch kunnen doen als de eerste niet lang genoeg helpt. Het heeft toen echt mijn kraamtijd voor een stuk verpest en de hoofdpijn was erger dan de pijn aan de wond van de keizersnede.
Ik heb geen patch gehad want mn hoofdpijn is al een paar dagen weg. Maar nu kreeg ik em vanmiddag weer helaas! Morgen maar even bellen met de anesthesist...