halen jullie wat extra lekkers voor het weekend?

Discussion in 'De lounge' started by bloemetje1, Jan 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

Apr 13, 2009
    1,298
    132
    63
    vanavond weer gezellig voor de tv met wat extra weekend lekkers,
    toastjes met filet en bakje ei-salade,blokjes kaas en worst,
    en bakje chips en pak koekjes mini-stroopwafeltjes,ha ha
    morgenvroeg afbakbroodjes van de aldi en afbakcroissantjes mmmmmm ik kan daar altijd zo van genieten:) halen jullie ook altijd wat lekkers voor het weekend?

2. Moli

Moli Niet meer actief

vaak wel en ook zeker bijna altijd in het weekend afbak broodjes enz.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ja sowieso iets voor s'avonds. Chips,snoepjes,chocolade enz. Van drinken halen we vaak taksi of ijsthee.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Voor de zaterdagavond een lekker toastje,stokbroodje oid.De kinderen mogen chippies eten en voor zondagmorgen afbakbroodjes en croissantjes.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    De ene keer wel wat lekkers voor de zaterdag avond en de andere keer niet.
    Wij doen wel elke zondag ochtend lekker broodjes bakken en dan heerlijk met zijn viertjes ontbijten

6. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Wij ook altijd afbakbroodjes en dan lekker gekookt eitje erbij :)

Savonds ligt het er wel eens aan. We vinden het ook lekker om uitgebreid te eten, dan hebben we niet altijd zin in hapjes nog erna.

Wat we soms wel doen op zondag is dat we helemaal niet koken maar allemaal kleine hapjes maken en dat neerzetten op tafel en heerlijk films gaan kijken met zn 2tjes♡

7. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    In het weekend gaan we altijd naar de bakker voor verse pistolets en koffiekoeken. Alleen al daarvoor hou ik van het weekend.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    nee heb hier altijd wel iets in huis. Man neemt regelmatig iets lekkers. Ik eigenlijk weinig. Hooguit eens per week. Ik neem savonds meestal rauwkost of wat olijven

9. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

Apr 13, 2009
    1,298
    132
    63
    gezellig om te zien wat jullie halen!

10. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier olijven, gevulde pepers met roomkaas, chips en kaasstengels. Meestal komen er wel buren gezellig wat drinken als de kids op bed liggen op vrijdag, zaterdag en zondag, dus dan heb ik altijd wat in huis. Ik drink zelf meestal 2 of 3 glaasjes wijn op vrijdag en zaterdag, en olijven vind ik lekker, verder niet veel :)

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Zaterdagavond is altijd patatavond!
    En zondagmorgen afbakbroodjes, croissaintjes en een gekookt ei

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook eigenlijk altijd wel.. Iets lekkers voor 's avonds, chipjes of toastjes o.i.d.. En soms ook afbakbroodjes of gewoon lekkere bolletjes :)

Ik hou van het weekend :D

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Wij hebben altijd wel chips en nootjes in huis. In het weekend halen we wel vaker broodjes voor de lunch. Toastjes doen we niet aan.

14. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet veel bijzonders in het weekend. We eten op zaterdag altijd verse vis ivm vismarkt. En daarna een lekker toetje. Maar verder zijn we niet heel chipsig ofzo. Morgen wel appeltaart!

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Nee eigenlijk niet. Niet dat we nooit iets (extra) lekkers halen natuurlijk, maar dat is niet met het weekend verbonden. :)

16. tuc

tuc Niet meer actief

Jaaa lekker chipjes, stokbroodje, salades en van die tapas bakjes bij de ah kan ik helemaal los gaan

17. IH5

IH5 Niet meer actief

's avonds snacken doen we nooit, dus hier geen chips of snoep o.i.d. Niet op doordeweekse avonden en ook niet in het weekend. Ik kan me wel voorstellen dat snacken gekoppeld kan worden aan gezelligheid, maar wij eten na het avondeten nooit iets.

Maar wel elke zaterdagochtend verse broodjes en op zondag weer een uitgebreid ontbijt met zijn allen met eitje erbij enz.

18. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Wij deden dat wel altijd, maar laatste maanden kwam het er niet van.
    Vond het wel altijd extra gezellig, dus volgende week maar weer eens doen!

19. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja altijd iets van chips of nootjes, soms selleriesalade met toastjes, en bij de koffie grote koek of ik bak iets lekkers.

20. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier altijd chips en nootje tijdens de film op zaterdag zondag afbakbrood en een gekookt ei. Of pannekoeken als ontbijt, heerlijk!

Share This Page