Zink+Selenium (zitten vaak in 1 pil) Foliumzuur Maar eigenlijk is het veel belangrijker dat hij stopt of aanzienlijk mindert met roken + drinken. Als hij dat niet doet, dan hebben die vitamines ook niet heel veel effect. Toevallig zag ik dat er een multivitamine is voor de vruchtbaarheid van de man. Als ik het eerder had geweten had ik die gekocht voor mijn man, maar hij heeft dus de eerstgenoemde vitamines geslikt en zijn zaadkwaliteit is wel verbeterd. Dat multivitamine supplement heet B-daddy. Succes! Liefs, RooDje
Mijn Spaanse kliniek schreef Fertimax voor. Hier heb je een link, het is niet in Nl te krijgen, maar wel online te bestellen. 3 x Fertimax - 3 maanden - €66,90 : Ovulatietesten Ova-Test: , De webshop voor Zwangerschapstesten & Ovulatietesten.
Onze gyneacoloog heeft vitamine E en 5mg Foliumzuur voorgeschreven voor allebei. Dat verbeterd de kwaliteit van het eitje bij mij en het zaad van hem. Zink is ook heel goed voor hem. Zit bijv in champignons.
ik heb voor mijn man nu - compleet vitaminen degravit (zit al 35-115 foliumuur erin) en zink - b-daddy (selenium+Q10) - half foilumzuur (0,25 mm ongeveer) voor mij heb ik: - compleet mama - half foilumzuur (0,25 mm ongeveer) Dus die foliumzuur delen we omdat ik slik dan in compleet mama 0,4 foliumzuur maar recente onderzoek is bewezen dat je het zoveel mogelijk kan binnen krijgen maar wel max. 1000 gr. Bij mij is het dan c. 650 mgr. en bij mijn man 300-400 mgr. Of het sperma echt beter wordt weet ik niet omdat het nooit getest bij mij man, maar we ze tot nu toe niet zwanger, dus vanaf nu er is B-daddy en extra foluimzuur toegevoegt aan onze menu