draden trekken Week naar ei ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2011anoniem, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ik heb een vraag vorige week donderdag op vrijdag eisprong gehad en heb maandag wat slijm verloren ik denk dat dat het restant was van cervix slijm, maar vanmorgen ging ik naar de wc en toen had ik een hele glibberige doorzichtige klodder waar je echt mega draden van kon trekken, sinds die tijd is het ook net of ik veel vochtiger ben en net met na de wc gaan had ik weer een klein beetje van dat doorzichtige op wc papier zitten (sorry voor details) wat is dit?? Het kan echt geen ei zijn heb ik week geleden gehad want ik temp ook zit nu 1 week na ei. Iemand hier ervaring mee ???

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee!
    Ikzelf had last van waterige afscheiding!
    En geen rekbaar slijm.

Kan je helaas geen advies geven!

3. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Zou het wat met een innesteling te maken kunnen hebben ???
    En ieder geval rund voor reactie zo snel ben al zo blij dat ik ei heb gehad me dochter is via mmm gekomen omdat ik pco heb werd toen nooit ongi en heb nu net 5 weken spiraal eruit en het komt al op gang

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is het indd niet zo dag de innesteling 6dg na de eisprong is??
    Dacht zoiets gelezen te hebben!
    We gaan duimen dat het dat dan is haha.
    Zou super fijn voor je zijn als het nu meteen raak is,al helemaal als je bij je dochter in de mmm hebt gezeten!

*duimen draaien*

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe weet je dat vorige week je ei was? Heb je die gevoeld of berekend? Of heb je je temp bij gehouden? Het klinkt namelijk als een verlaat ei? Zelfs een posi ovutest vorige week is geen garantie dat hij toen echt gesprongen is. Ik hoop voor je op innesteling, maar ik zou ook even extra klussen. In de maand dat wij ervoor gingen was mijn ei ook ineens tien dagen later namelijk. Succes,

6. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik temp en hij was al vanaf vorige week hoog , zou het dan met in ennesteling te maken kunnen hebben of weet je dat niet

Deel Deze Pagina