Draden trekken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babke, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Hallo dames,

Helaas was mijn test negatief. Ben nog niet ongi, maar dat zal vast komen. Hoe gaat het met jullie? Al getest?

Liefs

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk ook dat ik ongi wordt. Ik denk zelfs een dag eerder. Mijn temperatuur slaat bergen op en ik heb ongikrampen. Heel licht. Ik heb wel sinds een week veel slijm. Ga vanmiddag denk ik een kruidvattestje doen voor mijn gemoedsrust.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Net k2v5 gehaald en negatief. Ik denk zelfs dat de menstruatie vandaag of morgen al komt, want ik heb al krampen. En die heb ik normaal gesproken op de dag zelf.

4. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Balen Babke (heb dezelfde verschijnselen). Volgende maand hopelijk beter nieuws! Eén voordeel: kunnen we met de feestdagen tenminste nog lekker veel biefstuk eten! ;)
    Ik denk dat ik volgende maand toch maar eens die ovulatietesten ga proberen (hoezo ongeduldig?!), en jij?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben heel erg in dubio wat ik ga doen. Maar we hebben besloten dat ik wel blijf tempen, maar deze ronde rectaal. Zodat we achteraf weten dat we goed of neit goed gezeten hebben. En we gaan om de dag klussen vanag dag 11 ongeveer.
    Ik zou balen als december negatief was, want in januari ben ik op wintersport zonder man als ik vermoedelijk vruchtbaar ben. Lekker handig dus. (inderdaad, hoezo ongeduldig)
    Ben je al ongi? Ik nog niet en nu is mijn temp weer iets omhoog. Op zich vertoont mijn kaart alle tekenen van niet zwanger zijn, dus ga er nog steeds maar vanuit dat het niet zo is.

En die biefstuk zou inderdaad wel lekker zijn haha.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Ma86, hoe is het? Volop PMS hier maar nog niks. Als het dan toch moet komen. Kom dan!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dit is nu mijn 2 e zwangerschap, en bij beide nooit wat van slijm kunnen zien

8. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Hej!

Hier ook nog geen ongi, soms wel wat krampjes (zit nu op dag 35). Vanochtend bij de huisarts geweest i.v.m. al ca. 4 weken melkachtige afscheiding uit de tepels (bloedgeprikt op hormoonhuishouding, vrijdag de uitslag) en daar een zwangerschapstest gedaan die negatief was.

Toch wel gek bij jou Babke, want je had eigenlijk al lang ongi moeten zijn toch? Ik duim voor je dat je toch zwanger bent. En zo niet, dat die ongesteldheid dan idd maar heel snel komen mag.

Carpediem2010, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zal vast ook niet altijd hoeven dat je slijm ziet. Misschien heb je er ook niet echt op gelet? (Ik had het slijm van 17 oktober tot 24 oktober. Als ik ongesteld word ben ik benieuwd of mijn eisprong dan 14 dagen terugrekenend ook ergens tussen die data was. Heb toen de 15de nog geklust en daarna pas de 23ste weer, dus ik denk dat ik er dan net naast zit als mijn eisprong er tussenin zat).

9. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Oh sorry Babke, Ik zie in je banner dat je 1 dag over tijd bent. Al een idee wanneer je gaat testen als die ongi er bijv. morgen nog niet is?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk donderdag of vrijdag. Zo lang ik mijn geduld houd haha. Heb zondag een neg test gehad van kruidvat. Ik hoor hier dat die goed zijn, dus vandaar dat ik niks verwacht :)
    Jammer dat die bloedtest negatief was. Dan verwacht je niet veel meer... Maar positief zijn, biefstuk en wijntjes met kerst

11. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Idd gewoon positief blijven. Mochten ik ongesteld worden dan ga ik idd nog even goed genieten van een aantal glazen spaanse, rode rioja wijn (haha, klinkt eigenlijk ook best goed). Moet je ook maar eens proberen dan, die rioja's zijn echt heerlijk! Ook echt goed vol eten in biefstuk, zodat je je daar de komende 9 zwangerschapsmaanden niet eens trek meer in hebt ;)
    Bloedtest-uitslag krijg ik trouwens vrijdag. Maar zwangerschapstest was idd negatief. Dat jouw test zondag negatief was hoeft natuurlijk niet persé te betekenen dat je niet zwanger bent toch? misschien is het HCG gehalte gewoon nog niet hoog genoeg... Laat je het weten als je weer hebt getest?

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik laat het weten, maar denk nog steeds dat hij terecht negatief was. Ik ruik altijd als ik ongesteld ben, en ik ruik dat nu ook zeg maar. Ondanks dat er nog bloed is haha. En mijn baarmoedermond voelt ook zachter en open. Dus het zou mij echt verbazen . Maar je weet nooit! Rioja? Zal het doorgeven. Wij dien dit jaar tien gangen bij ons thuis. Iedereen doet wat en mijn neef regelt de wijn :D.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nu snap ik er niks meer van. Nog steeds niks, maar de kruidvat test (toch ongeduldig) zegt negatief. Als je ei meer dan 15 dagen terug was, kan hij toch nu niet neg geven als het pos moet zijn? Of kan dat wel? En mijn kaartje gaat ineens ook normaal doen. :(

14. MA86

MA86 Lid

6 nov 2011
    39
    0
    0
    Nou, kunnen we er gezellig samen niets meer van snappen, hier ook nog niets (zit al op dag 36)...
    Ik dacht idd dat je precies 14 dagen na je ei ongi zou moeten worden (maar weet 't niet zeker hoor). Toch maar even op google-en. Volgens mij kan een test dan nog wel negatief uitvallen, omdat er mogelijk nog net niet genoeg hcg aanwezig is als je zwanger zou zijn (verschilt natuurlijk per vrouw).
    Mijn schoonzus zei laatst 'misschien ben je wel schijnzwanger, ben je er niet teveel mee bezig?' (wat een stomme opmerking zeg!)
    Wel super leuk zo'n 10-gangen diner. Ik hoop voor je dat je dan geen wijntje en geen biefstuk mag i.v.m. zwangeschap. Even afwachten dan maar...

15. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    @ Babke, ben benieuwd hoe het nu is.

Ik wil jullie toch even het volgende vragen.

Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus die ongeveer 29 dagen duurt.
    Normaal gesproken heb ik mijn ei op dag 20 maar afgelopen maand ineens op dag 15. Super goed natuurlijk.
    Dus dacht ik gisterenavond er in eens aan om het slijm alvast te controleren. Ik had niet verwacht wat te vinden maar met het afvegen had ik toch een klodder doorzichtig slijm aan het papiertje wat ik tussen 2 vingers tot lange draden kon trekken.
    Helaas was de ovulatietest van vandaag (ben vandaag begonnen) negatief. Maar kan het zijn dat mijn piek geweest is?
    Van mijn temp word ik niet veel wijzer omdat ik de laatste dagen wat ziek en verkouden ben geweest. FF heeft mij ei nog niet gevonden in ieder geval.

Jammer genoeg is gisteren niets van klussen gekomen.
    Ik zal de komende dagen blijven tempen en testen.

Zou dat slijm dan geen vruchtbaar slijm zijn geweest?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Lastig, ik zou je het niet kunnen zeggen. Het zou balen zijn. Ik zou tot dat 22 ofzo om de dag een poging doen met klussen en wie weet komt het toch nog. Ik vind het bij mij altijd erg lijken op een mix tussen witte gelatinepudding en eigeel.

Hier Nog steeds geen nieuws. Volgens de dokter mag ik pas komen als ik eind volgende week nog steeds negatief test. Ik denk dat het vanzelf wel komt. Werd vanmiddag ineens zo moe, dat wordt je toch ook niet zomaar :D en anders round two. Het is niet anders.

17. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    @ Babke, ik ga er nog niet vanuit dat mijn ei al geweest is. Anders had mijn temp veel hoger moeten liggen en mijn ovulatietestjes positief moeten zijn.

Maar wel raar dat ik wel slijm had dat ik normaal gesproken zo rond mijn eisprong heb. Maar misschien dat dit slijm niet het echte servixslijm is.

Ik hoop echt voor je dat het raak is. Ik ben iedere maand van mijn eisprong tot aan mijn ongi ontzettend moe dus bij mij zegt dat niets. Ik zit niet voor niets in ronde 11.

Dat om de dag klussen gaat trouwens niet lukken. Ik moet blij zijn dat het 2 a 3 keer per maand lukt. Maar we houden vol. :)

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja das jammer dat dat niet kan. Ach we hebben misschien allemaal wel eens wat meer slijm. Misschien is het een soort aankondiging.

Ik kan normaal altijd wel prima slapen, maar niet midden op de dag als ik de dagen ervoor minimaal zeven uur slaap gehad heb. Maar goed, probeer het maar van me af te zetten. Meer kan ik niet doen.

Succes met je ronde! Laat het lucky elf zijn ipv gekke elf:D

19. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    #39 Loving, 2 dec 2011
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
    ik heb een heel regelmatige cyclus, zie handtekening, en weet dus ook vrij zeker wanneer m'n ei is (heel af en toe voel ik die ook). ik ben 7 dagen ongesteld en dan begint t slijm meestal alweer te komen. inderdaad eerst wat draderig en 1 dag echt bijna water. met het sperma is het inderdaad niet heel makkelijk meer te herkennen. maar bij het vrijen merken we beiden wel duidelijk dat ik vochtiger ben dan na m'n vruchtbare periode.

in mn vruchtbare periode ga ik niet voelen (binnenin), want ik weet niet of het veel kwaad kan, maar het lijkt me niet heel goed om in die periode me al te veel te bemoeien met wat er daarbinnen aan de gang is :) .

buiten mn vruchtbare periode om kan ik wel draderig slijm hebben als ik opgewonden ben geweest en inderdaad na het klussen, maar dan heb ik een duidelijk aanwijsbare reden. dit kan wel lastig zijn als je een onregelmatige cyclus hebt.

ik gebruik geen ovu-testen, we zorgen ervoor dat we in mn vruchtbare periode genoeg klussen ;) .

oh ja, ik weet niet hoe oud je bent, maar hoe ouder hoe minder zichtbaar het slijm, over het algemeen; zie de website.

20. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Bedankt, Loving, voor je reactie. Toevallig had ik website vanochtend ook ontdekt.

Ik ben 32 jaar en normaal gesproken let ik niet zo op het slijm maar het viel mij ineens op gisteren. Tenminste dat het niet samenvalt met de eisprong.
    Het blijft iedere ronde spannend wanneer het klussen gaat lukken en als het lukt of het dan op het goede moment is. Vandaar het gebruik van de testen.
    komt goed! !

Deel Deze Pagina