Vandaag is mijn NOD. Gister getest negatief.. Vriendlief proberen wijs te maken dat ik wel écht een heeeeel licht streepje zag, maar hij hield me vast en zei; "Lieverd als er een streepje stond had ik echt alle slingers opgehangen, maar ik wil je niet blij maken met iets wat er niet is.." Volgens mij ga je vanzelf dingen zien of inbeelden wanneer de wens zó groot is. Om even terug te komen; gisteravond lange doorzichtige maar vooral dikke/sijmerige draden. Even dacht ik dat het mijn eisprong kon zijn? Ik heb overigens nog nooit draderig slijm gehad voor mijn eisprong. Wel zou het gek zijn, dan zou het betekenen dat ik twee weken later, dus pas na vier weken een eisprong zou hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vond het zo raar en ben er ook een beetje geschrokken van..
Jep ik had dat vandaag en mijn nod was afgelopen zaterdag... dacht ik... maja wel allerlei klachtjes maar geen menstruatie en omowitte testen...
Ik had vandaag ook die enorme dikke doorzichtige sliert slijm, maar weet totaal niet waar ik in mijn cyclus zit ...heb me ook al rot gezocht op internet maar kom zoveel verklaringen tegen 😓
Volgens mij is er niet zoveel te zeggen van afscheiding alleen. Ik heb niks bijzonders gemerkt aan mijn afscheiding....pas nu merk ik dat het meer is en wateriger, maar daarvoor echt geen touw aan vast te knopen...
Dit had ik ook op de dag dat voordat ik mijn eisprong verwachte. Doorzichtige dikke sliert. Die avond ook gezzelig gehad. De nacht eigenlijk voor eisprong. Het was ook 1malig. Daarna gewoon afscheiding. Heb ook lopen Google en vond er veel over. Dus echt een peil erop trwkken heb ik niet
Miss toch pas nu je eisprong. Als ik jou was zou ik het nog maar even gezellig maken. Bij mij was dit het teken dat ik vruchtbaar was.
Ik had juist vruchtbaar slijm (wit/doorzichtig) de keren dat ik zwanger bleek. Was ik niet zwanger : kurkdroog.
Hier ook vandaag 1x draderig, doorzichtig slijm en zit op cd 31 (vorige cycli 33 en 28 en daarvoor +/- 40 dus weet niet wanneer nod is). Ik dacht ook enkel dat dit kon met je eisprong?! Had je dit dan ook rond je NOD?
hay ik hebeen grappig verhaal....ik heb het namelijk een keer meegemaakt...ik spotte alleen mijn eisprong destijds niet met ovulatietest dit doe ik tegenwoordig wel. ik was toen de 1e van februari ongesteld geworden en had een cyclusaltijd van 30 31...(ps dit is paar jaar geleden maar ik herken zoveel in jou verhaal dus vandaar dat k het wil delen met je) ik had op dag 28 van me cyclus dramatische buikpijn(echt anders dan anders zat ook opvallend aan 1 kant steeds die nacht) sochtends helderrood bloed....maar gemend met doorzichtig draderig slijm dus ik denk huh? ik ovulatietest gedaan en je raad het denk ik positief! ik ben (sorry vies) door die rode zee alsnog gaan klussen....en dit geloof je nie...ik had 17 dagen na die bloeding een positieve zwangerschapstest( ja ja keurig bijgehouden ) en bewust ook niet eerder getest omdat dit bij mij vaak weinig zin heeft ik maak blijkbaar laat hcg aan. resultaat is nu 2 jaar oud...dus ja het is zeker mogelijk!!! dat je nu een eitje hebt in plaats van menstruatie...ik had er zelfs een ovulatie bloeding bij!
mijn advies voor jullie probeer een ovulatietest te doen zodra je dat slijmerige opmerkt....ook al is dit vlak voor nod want het is echt mogelijk
Dank je voor je advies. 'Probleempje' is dat ik PCOS heb en heb me laten vertellen dat ovulatietesten dan een vertekend beeld kunnen geven dus doe ik die liever niet om mezelf niet onnodig gek te maken.