Sinds gistermiddag heb ik enorme venijnige steken in mijn vagina, lies met uitstraling naar bovenbeen. Ik zit nu op 8dpo. Herkent iemand dit? Het lijkt net of iemand met een lange naald aan het prikken is. Ik heb dit in nog geen enkele ronde gehad en het is zo duidelijk aanwezig. Hoor graag! Dank!
Heel herkenbaar hoor! Heb er ook bijna elke maand wel last van... Ook precies een week na eisprong, nu dus ook. Ik ga er tegenwoordig maar van uit dat het er bij hoort
Pijn in m'n lies en uitstraling naar m'n bovenbeen herken ik ook ja. Bij mij is het vooral de dag rond m'n eisprong. Het blijft gelukkig geen week aanhouden ofzo dus neem het pijntje er ook maar bij en hoop telkens dat het een goei teken is.
Ik heb het nooit gehad. Maar de ene keer dat ik zo'n scherpe steek had bleek het de innesteling. Maar die straalde niet door naar mijn been. Bleef op de zelfde plek zitten. Duurde een paar seconden. Maar deed echt even heel veel pijn.
Ik heb t bij zwangerschappen; Steekjes in liezen Steekjes in bovenbenen Krampen in baarmoeder Steken in baarmoeder Dus ja het kan zeker iets betekenen