Precies drie weken geleden verloor ik het vruchtzakje via mijn baarmoeder. Precies twee weken geleden verloor ik de andere helft van de tweeling die in mijn eileider zat via een spoedoperatie. En nu..een negatieve test..eindelijk ! Dat ik daar nog eens blij mee kon zijn.. En nu mijn eerste menstruatie afwachten. Daar baal ik wel van..want ik wil door!!
En O Ja.. Vrijdag 25 november ben ik geopereerd aan de bbz. De eerste week was ik behalve vlak na de operatie helemaal niet misselijk. De tweede week, afgelopen week, was ik best wel heel misselijk. Dit had ik ook in de week na de bevruchting na de eerste zwangerschap. Komt dit nog van de narcose ? We hebben wel onveilig gevreeën vorig weekend maar hij is niet in mij klaar gekomen. En het was slechts 9 dagen na de operatie dus eisprong lijkt me onmogelijk .. Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat reageren Snel reageren op dit bericht
Wat naar dat je dit hebt moeten meemaken zeg. Maar het klinkt alsof je het een plekje kunt geven. Uiteraard mag je nog best aangedaan zijn hoor, geef het de ruimte. En tja je kunt misselijk worden na de narcose maar dat is dan schijnbaar meestal te wijten aan de morfine die je vlak voor ontwaken krijgt. Dus een week later nog misselijk worden lijkt me sterk. En 9 dagen na een normale miskraam kunnen mensen best vruchtbaar zijn dus na een operatie vast ook. Ik ben ook geopereerd onlangs (de 30e) en mijn cyclus ging gewoon door. Heb op het normale moment een week later m'n eisprong gehad. En je weet best wel dat in voorvocht ook spermacellen zitten dus je vriend hoeft niet klaar te komen om zwanger te worden. Dus de kans is erg klein maar niet helemaal onmogelijk.
Bedankt voor je reactie Bioluun, Klopt, ik heb het een plekje gegeven. Heel vreemd. Normaal gesproken ben ik een emotionele gevoelige dame maar het gaat nu verrassend goed met me. Lichamelijk ook, behalve die misselijkheid. Ben alweer fulltime aan het werk.. Tja. Naja het zou echt bizar zijn als ik weer zwanger zou zijn. Maar idd, zowat onmogelijk. Mocht het aanhouden, dan bel ik het ziekenhuis wel even..misschien komt het ook wel omdat ik te snel ga en m'n lichaam me toch zo probeert tegen te houden ..
Hi Sofie, Ik ben de maanden na mn bbz ook regelmatig misselijk geweest. Of het hormonen waren of nawerkingen van de narcose, geen idee. Het is voor mij nu bijna een half jaar na de bbz en helaas nog niet zwanger, ondanks dat ik regelmatig misselijk geweest ben rond eisprong en vóór menstruatie. Heel veel sterkte met alles een plekje geven!
Oh en trouwens, deze maand geen last gehad van misselijkheid, dus hopelijk gaat het bij jou ook weer over.
Hoi Anna, Bedankt voor je reactie ! Wat vervelend dat je hetzelfde hebt meegemaakt en ook zo lang misselijk bent geweest ... Duurde het lang voordat je voor de eerste keer zwanger was ? Hoop voor je dat het snel gaat lukken ! Ik ben de hele dag door misselijk...nog steeds ..en ook niet zwanger natuurlijk Ik heb voor het eerst weer een licht positieve ovulatie test. Hoop dat deze snel oploopt dit weekend en dan weer klussen !