Hallo allemaal, Wat ik me afvraag, als je zwanger bent, of net een eitje zich genesteld heeft, kan het dan ook zo zijn dat je afscheiding wat sterker ruikt, dus absoluut niet stinkt maar ruikt, voor je ei heb je natuurlijk een perfecte ph waarde. Maar is dat ook zo als je zwanger betn, of kan als je zwanger bent je afscheiding ook wat sterker ruiken?? Bedankt alvast voor het antwoorden
het klinkt logisch, soort afweer-mechanisme om andere zaadcellen af te weren of om schadelijke invloeden buiten te houden oid omdat je dan toch al bevrucht bent. Maar dat zou je dan ook moeten hebben na je ei als je niet bevrucht bent. Denk dat er weinig valt te concluderen hieruit. Wel MEER afscheiding Ik hoop het voor je ! xPina
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je afscheiding na je menstruatie kan en mag ruiken, voor je ei is de ph waarde precies goed zodat de zuurgraad goed is maar na je ei weer normaal zou zijn, dus wat zuurder om geen infecties op te kunnen lopen??? Heb dinsdag mijn eisprong gehad, maandagavond geklust, en hou mijn afscheiding altijd goed in de gaten, omdat je er best veel uit kan halen!! Maar voor mijn menstruatie gaat het weer ietsje sterker ruiken, dus mijn vraag is eigenlijk meer: kan je afscheiding tijdens de zwangerschaps ook wat ruiken, of is het dan reukloos?? Ik zie dat jij al lekker zwanger bent, geniet ervan!! XXX