Mijn zoon zn eerste pakje was van Noppies maat 56. Hij woog 4930 gram bij zijn geboorte dus het eerste pakje heeft hij 1x aangehad. Maat 56 past wel maar alleen de merken die wat groter vallen. Rompers maat 62 past hij ook al.
Wow kleine meid. Mijn oudste is nu bijna 21 maanden en gaat met truien naar maat 98. Mijn zoon van 4 maanden zit ook al in 68 sommige shirts al 74.
Ik hoop dat ze nog een groeispurtje ga maken en ben benieuwd wat ze zeggen op t cb bij 11 maanden. Vrienden van oms hebben een zoontje van eind maart en die zit al in 68 en andere vrienden hebben een dochter van april en die zit nu al in maat 74.
Zolang ze groeit op haar eigen lijntje is het goed. Een vriendin van mij heeft een dochter die ook in maat 98 zit maar die is wel 4 jaar.
Mijn dochter heeft heeeel lang maat 56 aangehad (na maat 50). Mijn zoontje was een beer, ook toch wel een maandje of 2 hoor.
Onze zoon heeft 4 weken in 56 gepast. En paste al met 7 weken in 62. Zijn zus daarentegen heeft toch wel 2 maanden in maat 56 gepast.
Dat vind ik dan ook wel weer groot Mijn zoontje is bijna 19 maanden en past nu heel soms 92 van trui maar vooral nog 86. En hij bleek vorige week bij het CB zelfs iets bovengemiddeld groot.
Zoontje was 50cm en 3700 gram bij de geboorte. Heeft 6 tot 8 weken in maat 50 gezeten. Was erg afgevallen na de geboorte en kwam maar moeilijk aan. Maat 56 was hij met 6 weken uit. Nu 14.5 maand een maat 80/86
Grappig hoe dat werkt, ik heb een dochter van 18 maanden en die past al twee maanden in 92 en is ook groter dan gemiddeld.
Als je baby gelijk 62 heeft dan heb je een baby met obesitas hoor. Christ. Mijn zoon had bij de geboorde 50 maar eigenlijk was dit nog te groot. (geboren met 38+2, 47 cm en 2925 gram). Rond de 10 weken ging hij pas naar 56 en 62, daar gaat hij nu eigenlijk naar (17 weken). Vanmiddag wordt hij gewogen en gemeten dus ben benieuwd hoe zijn curve loopt.
Hier is mijn zoon met 4440 gram en 56 cm geboren. En pas sinds van de week heb ik maatje 50 uit de kast gehaald, hij heeft dus 3 weken in maat 50 gepast. ( twee weken geleden woog hij al 5 kilo en paste nog gewoon in maat 50)
Mijn oudste zoontje kon gelijk 56 aan bij de geboorte, sommige maatje 50 zat net te krap. Ik kan mij niet zo herinneren wanneer hij overging naar 62. Mijn jongste zoontje heeft tot 12 weken zijn eerste pakje aangehad. Hij heeft dus heel lang maat 50 en 56 gedragen. Hij was ook echt een kleintje vergeleken met zijn broer.
Onze zoon heeft twee maanden maat 50 aangehad. Daarna een maand of drie 56, al had hij 56 wel al wat eerder aan met opgerolde mouwen omdat ik niet veel in 50 had. Zijn geboortegewicht was 3470 bij 50 cm, heel gemiddeld. Qua maten loopt hij nog steeds wat “achter”. Zijn lengte is precies op de curve maar hij is wel smal. Hij draagt nu 98, soms nog 92 als het groot valt en hij is nu 2 jaar en 9 maanden. Ik denk dat de meeste baby’s wel in 50 of 56 beginnen. Hoe snel ze eruit zijn ligt aan hoe hard ze groeien en dat is moeilijk te voorspellen. Maar volgens mij zijn die maten de centimeters van de lengte, toch? Er zijn volgens mij maar weinig baby’s die met 62 cm geboren worden dus je kunt 56 best kopen. Ik heb nu ook weer best wat in maat 50 omdat ik dat bij onze eerste echt tekort kwam.
Mijn dochter heeft een maand of twee 56 aangehad, woog 7 pond bij de geboorte, mijn zoon een maand ofzo, woog 9,5 pond. Ik had amper zelf wat gekocht, kreeg zo ontzettend veel cadeau.