Ja heerlijk, hoog of laag, maakt niet uit, kan er ook prima op lopen, alleen met die kleuterstoeltjes niet altijd handig... Maar dat houd mij niet tegen
Yes! I ♡ them!! Hoe hoger hoe liever.. heb ze van max. 14 cm! En.voor op het werk (8uur pd) een mini hakje 3 cm.. hihi Ik ben een echte pumps verslaafde!
Nee, ik draag geen hakken. Zonder hakken ben ik al 1,89 m, mijn man is kleiner... dus met hakken is het helemaal mini
Bijna altijd! Alleen als ik een dagje naar een pretpark ga draag ik platte schoenen (of laarzen met max 7cm hak) Ohja en als ik naar de sportschool ga gewoon mijn all stars haha
Ja, vaak! Vroeger altijd (ik droeg ze altijd en nadat ik een tijd gestopt was met rekoefeningen, voelde ik het gewoon in mijn kuiten als ik plat op de grond stond.. Met hakken rek je je kuitspieren minder op. Toch maar weer gestart met lenigheidsoefeningen ). Nu als 2-ling mama nog steeds vaak, meestal zo'n 8 cm, maar ik heb ze tot 11 cm. Ik ben 1.74, man is 1.98 m. Ik loop er makkelijk op, maar bij een 'gemakkelijke' dag of zoals vandaag dat ik wat tuinwerk moet verrichten, trek ik ook prima platte laarzen aan of naar het strand ballerina's of slippers. Maar ik ben zeker wel dol op hakken!
Ja, heel vaak... Ben 1,75 en draag gewoon hakken van 7 cm en hoger. Voel me er absoluut niet groot door oid
Nooit eigenlijk. Vind het altijd wel mooi vrouwelijk staan, maar 1) ik kan er niet op lopen (logisch als je dat nooit doet ) en 2) ik ben 170, dus niet erg lang, maar wel vrij dun, dus dan voel ik me nog ongemakkelijker eigenlijk...
Het liefst draag ik hakken, heb ze dan ook in alle afmetingen en soorten. Maar dat ik het lekker vind lopen..... nee. Althans de stilettos dan. Heb ook schoenen en laarzen met een dikkere hak van ca 8 tot 10 cm hoog, daar kan ik prima een dagje op rondlopen. Maar zoals de meeste vrouwen, vind ik hakken erg mooi en vrouwelijk. Ik voel me altijd net wat zelfverzekerder met hakken ...
Ik draag bijna altijd hakken, dus ik zeg, doen! Waarom niet? Als je er goed op kunt lopen zou ik er voor gaan!
Ik draag ook regelmatig hakken, alleen naar m'n werk niet omdat dat niet mag. Anders had ik ze daar ook wel aan denk ik Ik vind het toch altijd net iets mooier staan en het maakt de vorm van m'n benen ook mooier.
Nope, kan er niet geweldig op lopen en vind het niet praktisch. Zou wel willen dat ik het kon en het bij me zou passen want ik vind het wel mooi staan. Heb wel een paar hakken/sleehakken staan maar draag ze misschien maar 2 keer per jaar.
Ik zou dolgraag 168 willen zijn! Dan had ik de hele dag hakken aan. Maar ik ben 183 cm en vind het niet prettig om nog groter te worden.
Doordeweeks door werk niet maar s'avonds en in het weekend alleen maar. Ik voel mij juist mooi en vrouwelijk door hakken te dragen.
Owh Jaaaa!! 12cm + Op m'n werk en vrije tijd loop ik vaak op platte schoenen. Maar heb m'n kast vol staan met pumps, stilleto's etc. Die trek ik aan naar verjaardagen, kroegavondjes, etentjes, uitjes etc Ik heb heel veel schoenen met hoge hak die ik nog maar 1 of 2 x heb gedragen. Een enkele zelfs nooit :O Het staat zo mooi in de kast hahahaha
Bij mij wisseld het. Nu heb ik een periode waarin ik bijna alleen maar op hakken loop, maar als hetbglad wordt ga ik voor plat. In de zomer wisseld het heel erg, dan vaak thuis mn platte slippers en als we weggaan wel hakken.