Heb nu enkellaarsjes met hak (5 cm denk ik). Moet er wel aan wennen. Heb nog steeds de voorkeur voor mijn platte all stars. Voor speciale gelegenheden heb ik wel een paar hogere hakken.
Ik ben 1.76 en vind mezelf lang zat zonder hakken. Als tiener had ik een slechte houding, doordat ik altijd langer was dan mijn vriendinnen en daardoor vaak krom liep. Nu heb ik geen last meer van mijn lengte ofzo, maar ik hoef niet langer te zijn. Met hakken ben ik ook langer dan mijn man (we zijn even lang) en dat vind ik eigenlijk niet zo mooi staan. (Idiote redenatie, ik weet het.) Doordat ik nooit op hakken loop, kan ik het dus ook niet. Soms vind ik het wel lastig om leuke schoenen te kopen zonder hak.
Ik draag graag hakken, ben nogal een kabouter van mezelf. Maar kan ook erg genieten van mij allstars!
Ik liep altijd op hakken, kan er ook wel goed op lopen. Maar krijg tegenwoordig altijd zo'n ontzettend last van de bal van mijn voet. Iemand daar nog een idee tegen? Ik wil echt graag weer vaker hakken dragen, het staat echt mooier vind ik
Nooit... Kan er echt niet op lopen en ik loop liever lekker op lelijke schoenen dan moeilijk doen op mooie schoenen
Dit kan precies mijn verhaal zijn, alleen ben ik dan 1,83... Stom he! Ik heb ze wel eens voor de grap aan van een vriendin, en het staat super. Totdat je naast mensen gaat staan. .....
Ik draag wel hakken. Maar draag ook platte laarzen en ballerina's. Ligt een beetje aan de outfit. Voor mijn rug en bekken is het juist wel goed om een hakje te dragen, alsdus de fysio. Omdat je bekken dan kantelt.
Nee. Dan zak ik meteen door mijn enkels. En hou er ook niet van om op hakken te lopen. Wel vind ik laarsjes met een hak leuk.
Ja, maar max een cm of 5. Hoger kan ik niet goed op lopen, en wil manlief niet omdat ik langer ben dan hij, anders voelt hij zich zo'n onderdeurtje
Ik vind hakken supermooi. Ik draag ze alleen niet, ik ben zonder hakken al 1.90 m. Met hakken dus nog langer en daar voel ik me niet prettig bij...
ik vind het schitterend, maar mijn rug/si/bekken wat minder. als ik erg goed ben kan ik het wel(heb 1 paar pumps van 10 cm, heel gaaf) , heb laarzen met 5 cm die ik wel aan kan als ik redelijk ben omdat het een stevige hak is, zo ook een pumpje van 3 cm hak dat wil ook op betere dagen . verder alles plat .
Altijd platte schoenen. Ik loop vaak tegen dingen aan en struikel vaak dus geen hakken voor mij. Hoogstens van een 3 cm. Als ik trouw dus ook een lage hak. Vind het wel jammer,sommige pumps zijn zoooo mooi!
Geef mij maar plat ik heb wel 2paar met hakken in de kast staan maar draag het eigenlijk bijna nooit, is vaak ook niet handig aan boord vind ik (en irritant voor de buren als je over hun schip heen moet!)
9 van de 10x hakken.....heb 1 paar sneakers. Dat zijn de enigen zonder hak. Ik ben dol op schoenen, en dan vooral in allerlei kleuren. Ik heb dus geen zwarte pumps, heel irritant. Vorig jaar saaie bruine laarzen, omdat ik niks anders kon vinden. Qua pumps heb ik heel veel kleuren... Als ik geen hakken draag voel ik me absoluut niet vrouwelijk, maar heel lomp
Deed ik vroeger graag. Door ziekte kan ik nu mijn enkels niet meer genoeg natuurlijke ondersteunin g geven en moet aangepaste schoenen. Ik mis het zo!
ik draag eigenlijk altijd hakken je moet altijd wel kijken vind ik in de winkel of ze je gelijk lekker zitten anders is de kans nog dat je pijn aan je voeten krijgt
Ik draag het liefst hakken. Niet (meer) die superhoge, ivm mijn spreidvoeten (met dank aan 10 jaar naaldhakken te hebben gedragen)gaat het na korte tijd al pijn doen. Maar een hakje van ca 5-6 cm moet kunnen. Voor speciale gelegenheden haal ik nog wel mijn stilettos uit de kast. Mijn vriend ziet mij ook het liefst in hoge hakken. Maar als ik weet dat ik lang moet staan/lopen doe ik toch mijn platte laarzen aan