Dragen jullie hakken

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hakken vind ik mooi!! Maar helaas ik krijg altijd zo'n last van m'n voetzool vlak onder de teen. Denk omdat m'n hele gewicht daar dan op steunt? Ik snap nooit dat anderen dat niet hebben haha

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Jaaaa! Moet sowieso voor mijn werk en manlief vind het ook erg charmant als ik er op loop ;)

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Ik liep altijd heel veel op hakken, maar dat lijkt steeds minder te worden. Met werken (gastouder) is het stukken makkelijker om op sneakers te lopen en ik merk dat ik ze in het weekend toch ook wel vaak pak tegenwoordig. Maar met uitgaan heb ik altijd wel hakken aan, staat vaak toch net wat leuker.

Nu wel voor het eerst op zoek naar laarzen zonder hak, of tenminste, met een laag hakje. En kan gewoon nog niks leuks vinden, maar dat komt mede door mn dikke kuiten ;)

Ben trouwens 1.76m en voel me niet snel te lang op hakken eigenlijk. Soms steek ik wel een beetje boven anderen uit, maar ik stoor me er niet genoeg aan om dan maar geen hakken aan te doen.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik loop met mijn 1.82m regelmatig op hakken (lees:10 a 12 cm geen probleem)
    mijn vriend is ook wat kleiner dan mij maar ik kan me daar niet druk over maken.

het last van je voeten krijgen hebben anderen ook last van maar hoe meer je op hakken loopt des te minder krijg je daar last van. En de schoen zelf doet ook veel. Goedkope hakken krijg ik snellen last van de bal van mijn vvoet dan bij een paar kwalitatief goede. Maar ja dat is even een investering ...

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Heb wel hakken maar draag ze alleen bij bepaalde outfits of voor speciale gelegenheden. Verder zul je mij altijd op mijn dr.Martens zien. Draag D. nog graag op mijn rug en met hakken? Nee, bedankt ;)

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Amper..ik heb niets met hakken en als ik ze draag ben ik iets langer als mijn vriend en dat vind ik niks.

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Staat me totaal niet. Mn houding is niet elegant genoeg ofzo ;) Ben ook vrij kort maar wel dikke kuiten, grr...

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vind het heel mooi, maar krijg ook zo'n pijn aan m'n voeten. Met name de voetzool achter m'n tenen. En dan stopt het voor mij alweer en ga ik weer maar platte schoenen aandoen.

Heb dus amper hakken in m'n kast.

9. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb laarzen met hakken die ik enorm graag aan heb. Maar buiten dat paar... Meestal zit het toch niet echt lekker. Ik zou eens op zoek moeten naar meer schoenen met hakken die wél goed zitten (al hoop ik de komende maanden steeds minder behoefte te hebben aan hakken).

Deel Deze Pagina