dragen jullie kinderen longsleeves in de herfst/winter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sydneys, 15 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Al stilaan aan het shoppen voor het volgend seizoen en vraag me af of jullie kinderen longsleeves dragen?
    Ikzelf vind zoiets verschrikkelijk zitten en draag dat dus echt nooit. Liever een t-shirt met trui of blouse ofzo. Zoontje klaagt nooit maar kinderen klagen in het algemeen al minder dan volwassenen. ;)

Ben ik de enige die longsleeves vreselijk vind en stel ik me aan? Of vind iedereen longsleeves vreselijk en mag ik mijn zoontje zoiets niet meer aandoen? o_O:roflmao:

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hoor hier dragen we allemaal longsleeves in de koudere maanden.
    Maar ook truien en blousen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Wij dragen het ook gewoon :)

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Jazeker! Longsleeve, shirt met vestje, trui of blouse. Geen lange mouw romper en T-shirt erover, dat vind ik persoonlijk vreselijk:D

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Een longsleeve is toch gewoon een t shirt met lange mouwen? (Of ben ik nu helemaal in de war)
    Mijn kinderen dragen die als het te koud is voor korte mouwen.
    Mijn kinderen hebben het vrij snel warm dus een trui dragen ze alleen als het erg koud is in de winter. Vaker een shirt met een vest.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha oké dan ligt het aan mij :)
    Ja een longsleeve is gewoon een T-shirt met lange mouwen maar op 1 of andere manier vind ik die mouwen altijd irritant :roflmao:

7. tuc

tuc Niet meer actief

Neeee idd, geen korte mouwen over lange mouwen, verschrikkelijk:eek:.
    Een kindje wat ik ken draagt dat ook, en e longsleeve die hij eronder heeft is altijd veel te wijd, ziet er niet uit met die mouwen en het t shirt wat erover gaat is uiteraard zo'n schreeuwerige disneyprinto_O

Meis28 en Be Happy vinden dit leuk.
  8. Ballon

Ballon Niet meer actief

In het rood zeker. Brrrrrr Hahaha. Nouj. Ieder zijn ding; maar die van mij is het absoluut niet. L mag later heus wel iets met een disneyprint als hij dat wil... een onderbroek of pyjama ofzo haha.

tuc vindt dit leuk.
  9. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja. Ik zou niet weten wat er mis is met longsleeves (behalve misschien de naam). Mijn dochter draagt ze heel veel, op rokken of broeken, met of zonder vest.

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Wat is er volgens jou dan zo vervelend aan een longsleeve?

11. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier bijna enkel longsleeves bij mijn kinderen. Truien vinden ze allebei te warm.

Be Happy en HappyRabbits vinden dit leuk.
  12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier wil zoontje dat niet hebben. Wil je hem blij maken met brandweerman Sam, Spiderman of maakt niet uit wat. Hij draagt dat echt niet. Zelfs een pyjama, sokken of ondergoed met zo een print vind hij vreselijk. Hij heeft echt een hele klassieke smaak zoals nette blauwe overhemden. Scotch & soda is zijn merk ben ik achtergekomen. Maar niet altijd m'n portefeuilles merk ;)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Die mouwen vind ik niet lekker zitten onder m'n trui of blouse

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik draag zelden longsleeves, dat komt omdat ik geen mooie heb en ik het meestal of te koud heb voor een longsleeve of te warm.
    Kids dragen ze overigens wel.

15. Janna

Janna Fanatiek lid

Ooh, het gaat om onder een trui of blouse!!! Nee, dat doe ik hier alleen als het vriest dat het kraakt en zelfs dan meestal niet. Onder een trui of blous draagt mijn dochter een hemd, of evt een T-shirt. Een longsleeve komt echt in de plaats van een blouse. En dan evt met een giletje of vest eroverheen.

16. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik heb vrij lange armen geloof ik want na 2-3x wassen worden de mouwen altijd te kort en loop ik eraan te trekken.

Ik draag ze ook niet graag. Liever een shirt met korte mouw (shortsleeve?) met een vestje.

Zoontje draagt wel gewoon lange mouwen.

17. Ballon

Ballon Niet meer actief

Jij geluk haha. Ik hou van Scotch. Heb ook veel voor mijzelf ervan. "Gelukkig" gaat het pas vanaf maat 104, want voor de jongens vind ik het ook fantastisch, maar wel duur! Sommige shirts zijn dan weer ineens "goedkoop" in verhouding vind ik.

18. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mijn zoon (8jaar) wil echt geen blouse meer aantrekken, en zijn hele leven al geen wollen truien.

Hier overigens voornamelijk gewone truien, liefst met een capuchon (vindt ie stoer) of een polo.
    Ook wel longsleves, maar niet van die dunne 't-shirt stof' shirts. Vind ik ook niet zo mooi.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Oooo ik wel hoor, in de winter lekker 3 laagjes over elkaar:p

Janna vindt dit leuk.
  20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.511
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het ligt er ook wel een beetje aan wat voor longsleeve het is ( vreselijk woord want is in de meeste gevallen gewoon een t-shirt met lange mouwen), een goede kwalitatieve wordt hier heus weleens gedragen door de kinderen maar ik vind het er vaak ook wel uitzien als een pyama shirt hihi, ben er dus ook niet heel gek op maar dan heb ik het over die hele dunne fludder truitjes.

Deel Deze Pagina