Het onderwerp zegt het al; ik vroeg me af of julllie kindjes nog hemdjes dragen met dit mooie weer? Hier wel, maar eerlijk gezegd als het in de zomer zulk warm weer is gaan ze onmiddelijk uit. Ben gewoon benieuwd!
ja dochter draagt nu nog een hemd onder haar t-shirt. Volgens mij vindt ze het ook lekker zitten anders had ze hem wel uitgelaten.
ja, die doe ik pas uit als het echt warm wordt. Ik vind 25 graden heerlijk, maar echt warm moet nog komen.
Hier nog wel een hemd maar volgens mij kan het ook wel zonder... ik denk er 's ochtends nog niet zo aan om het hemd uit te laten omdat het 's ochtends nog best fris is als ik vertrek.
Als Quinn naar de opvang gaat heeft hij geen hemd aan, want daar is hij alleen maar druk aan het spelen en heeft een knal rood hoofd als ik hem kom ophalen. Als hij thuis is dan heeft hij wel een hemd aan.
hier staat nog een verfrissend windje, dus ondanks de warmte, hier nog wel een hemd - en ik heb een koukleumpje dus dat scheelt ook.
Denk dat ik 'm morgen ook maar uit laat Die rode wangetjes toen ze uit schooL kwam vanmiddag; 'T is veel te warm mam!' Ja, hij blijft uit
vanochtend wel vanmiddag niet. eerste keer dat ik hem uitliet.het is nu 23 graden binnen, de afgelopen week was het steeds 22.
ze hoeft hem niet aan maar ze wil persee een hempje aan. gister had ik hem uitgelaten en toen is ze er zelf 1 gaan pakken en aangetrokken
met dit weer niet hoor, naar de psz had ze een shirtje aan met een jurk eroverheen... vond ik warm zat.... toen ze thuiskwam lekker het badpak aan en in het badje in de tuin... mijn jongste ook...