en toen had ik 2 peuters...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Juud, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Even terugblikkend.... :)

Tsjee zeg, wat vliegt de tijd. 4 jaar geleden was ik nog gewoon veilig en naïef, onwetend zwanger van nummer één, maar aanstaande zondag wordt mijn jongste al weer gewoon 2 jaar...

Ik ben een 'volleerd' moeder geworden, die de baby's al weer achter zich heeft gelaten. In de kamertjes staan twee grote bedden, ik heb nog maar een paar Pampers per dag nodig, er is geen baby-badje meer, gebruik de buggy's nagenoeg nooit en heb gisteren al de eerste voorzichtige oefening gemaakt met fietsen zonder zijwieltjes (want meneer wil zo graag groot zijn...) en het ging nog goed ook!:$

In augustus maken we kennis met het fenomeen basisschool. De fase van 2 peutertjes duurt dus maar kort. Maar ik vind het ook heel spannend en kijk er naar uit. Alleen al omdat hij er zo'n zin in heeft. Ik ben zo trots op mijn kleine, grote man. En natuurlijk ook op mijn kleine moppie!

2 kindjes, jongen - meisje, totaal verschillende karakters en zoonlief lijkt uiterlijk op papa en dochterlief op mama.
    Wat een rijkdom, en wat is het snel gegaan. Maar wat heb ik er bewust van genoten en dat zal ik blijven doen! :)

2. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    je hebt dit heel mooi gezegd. Het gaat idd echt heel erg snel...

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Herkenbaar! Ik had het zelf geschreven kunnen hebben....

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Mooi Juud, wat een rijkdom, dat is zeker!

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Geniet nog lekker verder!! Doen wij hier ook!! En een rijkdom is het zeker!!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    precies hoe ik het voel. mooi verwoord hoor. mijn zoontje wordt in juni 2 en na de zomer mag mijn dochter starten op school en wordt in september 4.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mooi beschreven! En ja de tijd gaat zo snel, mijn dochter kan ook niet wachten totdat ze naar school mag.

8. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Helemaal mee eens.Alleen hier is het meer mama die niet kan wachten tot ze naar school gaan haha.
    Allemaal zo cliche tijdens de zwangerschap/babytijd ....geniet er maar van zeggen mensen,want voordat je het weet gaan ze naar school.Nou het is geen cliche,het is echt zo,het gaat gewoon echt snel.
    En dan hier gaan ze meteen tegelijk,dan heb ik gewoon niet meer om me heen overdag :(

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook vanaf eind mei 2 peuters :D. Ook voor eventjes, want onze kleine grote meid wordt in september alweer 4 en begint ze aan een nieuwe fase van haar leven en sluit mama een mooie fase af. Onze jongste gaat per 1 juni ook naar de psz, dus ook zij wordt alweer groot. Pfff zo jammer, maar ook zo trots dan mijn meiden al zo groot en wijs worden. :D

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook 2 peuters, bij ons een half jaar lang! Ik vind dit wel veeel leuker dan baby - peuter (en zelfs baby = dreumes).

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wat mooi omschreven. Hier zitten we er nog middenin en ik geniet er ieder moment van!!

Deel Deze Pagina