Wanneer paar uurtjes naar strand?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pugga, Aug 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hallo,

Wij hebben 2 honden en gingen voor de geboorte van b regelmatig een dagje naar het honden strand. Lekker btje op een kleedje hangen en konden de honden lekker in het water.

Vanaf welke leeftijd kan b mee? Hij gaat niet het water in maar is wel heel de tijd buiten.

Groetjes

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Wij zijn vanmorgen naar het strand geweest.
    Zoontje is nu 7 maanden, maar merkte toch dat het niks is.
    Alles wat hij ziet stopt hij in zijn mond, inclusief wat onder het zand zit. Hij kan wel zitten, maar heeft toch nog momenten van omkukelen.
    Water is te koud.
    Dus zijn we maar naar het zwembad gegaan.

Hoe het zit met jongere kindjes weet ik niet, want vandaag is K.eano voor het eerst naar het strand geweest :D

3. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hallo,
    mijn dochter is nu 5 maanden en 2 weekjes geleden een dagje naar het strand geweest, op alles voorbereid, zonnebrand, hoedje, strandtentje, lakentje enz.
    ging prima, niet in het water geweest, maar in het tentje gelegen of in de kinderwagenbak met parasol en lakentje erover heen. Als ze wat begon te huilen lekker over de boulevaard wandelen totdat ze sliep en dan weer lekker het strand op.

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Dat moment vergeet ik nooit weer!! Want laat ik nou net toen in mijn bikini ongesteld worden!! En dat was dus mijn 1e menstruatie na de bevalling... hmmmmm wat een timing of niet dan?!?!? Haha

Ik ben in mijn zwangerschapsverlof naar het strand gegaan, mijn kleine ventje was toen 9 weken ongeveer.

Ik heb hem gewoon in de wandelwagenbak gelegd met een muggennet erover heen. De bak heb ik van het onderstel afgehaald en op een handdoek gezet. Ik had ook nog een groot laken bij me om nog meer schaduw te maken. Ik ben toen niet zo lang geweest. Ik denk 2 uurtjes even gezellig met een paar vriendinnen. Het was leuk en ging prima.... op mijn ongesteldheid na...
    Veel plezier!!

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Wij wonen aan t strand en drinken af en toe wat in of bij n strandtent. Maar op n warme dag lijkt t me nog te warm in dewagnbak en op en handdoek, met parasol vind ik teveel gedoe.

6. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Het is ook niet de bedoeling om op een heel erg hete dag te gaan, hou ik zelf ook niet zo van. Het is niet voor mij om lekker bruin te worden ofzo. Maar gewoon even lekker voor de hondjes en ook met vrienden, btje picknicken enzo

7. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat het prima kan met een kleed, schaduw en de wagenbak om te slapen. Gewoon proberen zou ik zeggen, anders ga je weer ;)

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben vandaag naar het strand gegaan met een baby van 4,5maand. Ik had gewoon de kinderwagenbak met parasolletje mee en een deken en strandlaken om op te liggen. Goed ingesmeerd met factor 50 en het heetst van de dag ontweken, dus ik lag pas om 4 uur op het strand. Ging prima, alleen de ellende was de terugweg. FILEEEE :( Heb er drie uur over gedaan, wat normaal 40 min kost en dat is niet leuk met een baby achterin moet ik zeggen.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gisteren met familie naar t meer geweest. Zoon in wagenbak met grote parasol erboven. Draagdoek was te warm. Hebben genoten en hij sliep wel door!

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Dat je nog niet geweest bent. Zeker met zo'n kleintje die nog makkelijk in de kinderwagenbak slaapt is het super makkelijk.

Wij hebben op gran canaria (dochter was toen 5 maanden) uren over het strand gelopen met haar. Wij hadden onze maxi cosi mura mee en over het harde zand was het super rijden. Fles mee en lekker een terrasje pakken als het flestijd is. Of als je hem warm hebt, kleedje op het strand en klaar.

11. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    We zijn al een paar keer geweest met S (en de andere 2). Wel een UV-tentje mee en daar heeft S in gelegen. Wij hebben vooral veel spul mee :), ging supergoed.

12. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik zou niet weten waarom niet. Onze dochter (van nu 2 maanden) is regelmatig de hele dag buiten. Heerlijk toch!

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Wij zijn net terug van vakantie. Ons dochtertje is elke dag meegegaan naar het strand. Ze lag in een wipper onder de parasol. Zandvrij konden we haar niet houden, maar savonds in badje en ze was weer schoon. Ik zou zeggen, geen probleem dus!

14. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Hmmz ik ben veel te voorzichtig dus. Hihi dat word snel afspreken dus en gaan!

15. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Precies zo gedaan met 9 weken, op de menstruatie na ;) ging prima!!

Share This Page