Goedemorgen, Vanmorgen toen ik opstond had ik onwijze kramp in mijn onderrug. Ik wist me geen houding aan te geven en naar beneden gestrompeld 2 aprine ingenomen en gaan douchen zakte toen lekker af en gelukkig niet meer gehad tot nu toe dat geen houding kan aangeven. Blijf toch een krampachtige buikpijn houden die niet constant is en ook geen regelmaat dus verwacht dat het geen weeën zijn. (op het moment wel als ik last heb) Ik weet dat hij in een stuit ligt en ingedaald maar niet vast ligt. Zal hij proberen te draaien en dan een zenuw in mijn rug raken of moet ik aan iets anders denken en de verloskundige bellen? Hij ligt bijna 2 weken voor op groei met hoofd en benen en ben behoorlijk klein 1.54 wel voldoende vruchtwater om te draaien zei de verloskundige maandag. Sorrie voor het lange.verhaal en alvast bedankt voor het meedenken
Ik zou even je vk bellen om te overleggen. Kan van alles zijn. Wellicht niet iets om je zorgen te maken. Maar zo klink je wel een beetje.
Lief dat je het vraagt Lig helaas in het ziekenhuis. Waarschijnlijk nierstenen maar wacht op de uitslag. Gelukkig geen ontsluiting dus dat is fijn maar wel veel weeën en harde buiken te zien vannacht. Voel me gelukkig nu goed en nergens last van.
Gelukkig weer thuis alleen van de week een suikertest en als weer een aanval krijg de spoed bellen. ze zagen wel een niersteentje in me nier zitten. @Kinderwens87 Met jou alles goed?
Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft verdere ellende je bespaard Ja hier alles weer rustig gelukkig, sinds vrijdag weer thuis, weliswaar met strikte instructies.