Ach Jippie, er zijn altijd mensen die beweren het ei van columbus te hebben gevonden, terwijl wereldwijd 1000den wetenschappers zich al jaren buigen over een oplossing voor kanker en ze er nog niet uit zijn. Mijn bh blijft aan en mijn deo blijft ook op. Zodra er een doorbraak is die wel wetenschappelijk is, denk ik niet dat die uitslag van enige invloed zal zijn op mijn kleedgedrag of persoonlijke hygiene
Zo nou inderdaad!!! Ik begrijp je boosheid hierover helemaal. Wat dacht je van die zwemmer...Maarten van der Weijden...top sporter. Jong en gezond...
Goed dat je dit even post! Hoeven we ze toch niet massaal te laten hangen . Maar serieus er zijn zoveel verschillen tussen de gemiddelde Westerse vrouw met BH en BH loze vrouwen in andere culturen, dat het bizar is om een verschil in kanker (als het als zou bestaan) aan de BH te wijten. Ik noem maar wat andere verschillen die belangrijk zouden kunnen zijn: eetgedrag, gebruik van DEO's en andere producten met chemische middelen, genetische opmaak, leefomstandigheden, etc. Als je de media moet geloven moet je elke maand wel iets anders gaan doen om een bepaalde vorm van kanker te voorkomen . Ik vertrouw voorlopig liever op de wetenschap.
Wat erg Jippie Dat is inderdaad wat ik bedoel, een beetje zo'n eigen schuld, dikke bult verhaal wat ze neer proberen te zetten. Gelukkig weten veel mensen natuurlijk wel beter. Ik hoop echt dat je behandelingen (weer) goed verlopen deze keer. Jij hebt je portie ellende wel al gehad zeg
Oef jippie lees nu pas goed dat de kanker terug is!! Wat ontzettend K*T. Ik wens je veel sterkte met de behandelingen en een snel en goed herstel. Echt heftig hoor.
Sterkte Jippie en ik begrijp je boosheid! Onderin het bericht staat een link, dan kom je hier op uit: American Cancer Society, Komen Foundation deny link between bras and breast cancer - NaturalNews.com
Jippie@ heel veel sterkte! wat ontzettend ellendig! en idd tegenwoordig krijg je overal kanker van en er zal soms best een kern van waarheid inzitten maar jeetje je moet toch leven? zo nu ook weer met die bh. ik laat mijn e toch ook niet los zwalken heel de dag. maar zogauw savonds de kindjes op bed liggen en ik op de bank plof gaat ie uit. heerlijk
Als iedereen ze maar laat hangen, vermoed ik dat ik kanker in mijn oog krijg! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Dames ik kwam dit tegen en het is helemaal niet bedoeld als eigen schuld dikke bult. Dat mensen zich er door aangesproken voelen daar kan ik niks aan doen en dat was zeker niet de bedoeling!
Denk ook niet dat iemand het jou kwalijk neemt hoor, maar dat dat puur gericht is op de mensen die dit zogenaamd onderzocht hebben en dit zo hebben opgeschreven..
Jippie, wat erg, heel veel sterkte. Kan begrijpen dat je boos bent op zo'n artikel. Mijn fysio zei wel dat ik beter geen bh's kan dragen, ook ivm de lymfeklieren. Maar niet dat ik daar dan kanker van zou krijgen zeg, zou wat wezen... Ik draag trouwens al sinds mijn zwangerschap van die bh tops. Zitten veel lekkerder, ik kon nooit een fijne bh vinden.
Frannie Ik snap je bedoeling, hoor. Mijn reacties zijn meer gericht op de zogenaamde onderzoekers en de media. Dit soort onzin kan namelijk heel kwetsend zijn. Ik begrijp dat jij het met de beste bedoelingen geplaatst hebt.
Ja, en als je ze laat hangen krijg je een hernia of slijtage aan je nekwervels..... Of je omstanders worden achter de oren geslagen door een rondvliegende Dcup, dat is ook zoiets Pffff, niks is goed meer tegenwoordig....
Mijn reactie was niet rot bedoeld naar jou in het algemeen. Al zoude ze gelijk hebben. een ding weet ik zeker k is een ziekte die niet te voorspellen valt. de een rookt drinkt en leeft als een niks nut de ander leeft normaal gezond en krijgt k. de ander woord met gemak 100 zonder kwalen.
Jippie, wat vreselijk voor je! Ik kan me voorstellen dat dit je irriteert. Als ik hoor waar je allemaal kanker van zou krijgen, dan kun je haast niks meer doen dus ik trek me ook niet teveel aan van zulke dingen en ik denk de meeste mensen niet. En ik denk dat ze al helemaal niet vinden dat het jouw eigen schuld is!! Ik vind dit verband heel onlogisch klinken. Voedsel snap ik nog, dat zit in je lichaam, maar dat de kleding die je draagt inwendige kanker zou veroorzaken?? Ik vraag me af of hier, behalve statistieken en onverklaarde correlaties, nog een theoretische onderbouwing voor is.