misselijk, pijn onderrug, stuitje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aquarius, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Hoi vk's

Ten eerste toppie wat voor antwoorden dat jullie allemaal geven.
    Ben het zh gewend en daar wordt je vaak niet vrolijk van :cry:

Ik heb nu al sinds een paar dagen menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik, ik weet dat ik maandag nog geen ontsluiting had, maar toen had ik die menstruatie pijn ook nog niet. Heb wel al meer dan een week zo'n vage pijn in stuitje en onderrug.
    Sinds vandaag ben ik ook misselijk en de hele tijd moe, nu heb ik net proberen te slapen maar aangezien ik al 2 kids heb is dit niet even gemakkelijk.

Ik begrijp dat er iets aan het werken is, maar ik welke mate vraag ik mij dan af.
    En hoelang kunnen deze klachten aanhouden zonder dat daadwerkelijk de bevalling doorzet?

Ik weet dat ze de baby nu niet meer tegenhouden in het zh en heb ook al de longrijpingsspuiten gehad, dus daar hoef ik mij dan ook geen zorgen meer over te maken.

Groetjes,
    Aquarius

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Aquarius,

het kan weken lang rommelen zonder dat je bevalt, het kan ook de eerste aanzet zijn en op een gegeven moment toch doorzetten in weeën.
    Wat jij voelt zijn echt voortekenen, voorweeën, indalingsweeën, ongesteldheidspijn. De baarmoedermond is aan het rijpen. Maar het zegt (helaas) dus niets over het moment waarop je bevalt.
    Sterkte met afwachten!

Mirjam

Deel Deze Pagina