Binnenkort 1e IUI!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Dubbeltje, Sep 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    #1 Dubbeltje, Sep 30, 2016
    Last edited: Sep 30, 2016
    Hai!!

Zijn er nog meer dames die binnenkort gaan starten met hun eerste IUI met hormonen? Eindelijk gaan wij hulp krijgen en dat betekend dat ik mijn eerste volgende cyclus (zit eraan te komen) mag gaan starten met hormonen.

Bij ons doen ze geen uitgangsechos en ik moet op dag 3 starten met Menopur 75IE. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan met de groei van mijn eitje(s) daardoor! We zullen zien.

Lees wel veel verhalen over dat de Menopur nogal brand met inspuiten!
    Ik heb 3 dozen meegekregen, dus kan even vooruit :p

Ben benieuwd hoe jullie erin staan en of jullie het spannend vinden!?
    Ik kijk er zelf vooral naar uit, eindelijk hulp! Hopelijk net dat zetje wat we nodig hebben.

Hopelijk kunnen we hier een gezellig clubje starten met dames die ook voor het eerst een IUI gaan krijgen!

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Niemand? Jammer:)

3. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

Sep 20, 2015
    299
    177
    43
    Female
    Nederland
    Hoi Dubbeltje,
    Spannend je eerste IUI, wij zijn momenteel in ronde 2 met IUI begonnen. Misschien vind je het leuk om mee te kletsen in IUI met hormonen? Daar zijn ook meiden die meekletsen en net beginnen of zijn begonnen.
    Heel veel succes, ik duim voor je dat het snel raak mag zijn :)

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Hey! Ik zag dat bericht inderdaad wel, maar dacht jullie zijn al een tijdje bezig☺️. Ik ga m'n berichtje wel even daar plaatsen!

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,398
    1,176
    113
    Hey hey. Hier nog 1

Ik start eind deze maand met iui. Heb volgende week het gesprek en uitleg hoe en wat. Dan starten. Spannend! Wel leuk om hier in Zelfde schuitje te zitten

6. Virgo78

Virgo78 Lid

Oct 9, 2016
    13
    0
    1
    Female
    Manager Laboratorium
    Gelderland
    Hoi Dubbeltje,

Je bent niet de enige hoor. Wij starten deze maand ook met de eerste IUI. Ook ik gebruik Menopur. Best spannend allemaal.

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    @Mutskuh:

Hoe was je gesprek?

@Virgo:

Al gestart met de hormonen?

8. Virgo78

Virgo78 Lid

Oct 9, 2016
    13
    0
    1
    Female
    Manager Laboratorium
    Gelderland
    Ik verwacht dit weekend voor het eerst te gaan spuiten. Kan mij niet heugen dat ik zo heb uitgekeken naar mijn ongesteldheid :D

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Haha heel herkenbaar! Kon de laatste keer ook echt niet wachten!!

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Heel veel succes, ik spuit ook Menopur, in het kader van OI.
    Ik vraag me eigenlijk af wanneer er wordt besloten om van OI over te gaan op bijv. IUI. Hier pas ronde 3 met Menopur en het slaat telkens goed aan, maar stel dat ik over een half jaar nog niet zwanger ben, dan kunnen ze me toch niet eindeloos laten doorspuiten of..?

11. Papallona

Papallona Fanatiek lid

Apr 9, 2016
    1,029
    247
    63
    Female
    Halo dames, wij zijn net begonnen met Eem privé-clubje. Hierin zitten nu 3 dames die binnenkort beginnen. Als jullie het leuk vinden kan ik jullie toe voegen?

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Oh geen idee Nina! In mijn zh zeggen ze dat als je hormonen spuit zonder iui het weinig/geen meerwaarde heeft.. waarom doen ze bij jou zonder iui?

13. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,398
    1,176
    113
    Hey dubbeltje!

Jij morgen je iui zie ik! Spannend! Hoe voel je je met je hormonen? Veel last van? Of valt het mee?

Mijn gesprek was fijn. Gelijk spuit instructies gehad en uitleg over iui. Op dag 1 bellen voor echo rond dag 10. Op dag 3 beginnen met gonal-f 75 en als de follikels groot genoeg zijn dan ovitrelle 250 zetten. Opgelucht!

Geen idee eigenlijk nina hoe dat zit met oi

14. Virgo78

Virgo78 Lid

Oct 9, 2016
    13
    0
    1
    Female
    Manager Laboratorium
    Gelderland
    Nina, bij ons is het duidelijk waarom wij voor IUI gaan. Mijn partner is nl verminderd vruchtbaar. Ik krijg hormonen om de kansen wat te vergroten, maar het zou ook zonder kunnen. Ik zou alleen niet weten hoe lang ze je laten doorgaan met OI. Belangrijk is dat jij je goed voelt bij de behandeling.

Dubbeltje, heel veel succes morgen!

Mutskuh, fijn dat je gesprek prettig is verlopen. Ik had ook een goed gesprek inclusief spuitinstructie. Vooral dat laatste viel me eigenlijk nog wel mee (nu nog wel tenminste).

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,398
    1,176
    113
    Ja dubbeltje succes vandaag!

Virgo ja klopt de spuit instructies vielen me alles mee. Maar mss ook wel omdat ik vanuit me werk ervaring heb met die pennen. Welke hormonen krijg jij?

16. Papallona

Papallona Fanatiek lid

Apr 9, 2016
    1,029
    247
    63
    Female
    Heb jullie toegevoegd als jullie het leuk vinden:) Moet je alleen nog even accepteren. Hopelijk spreken we elkaar daar :)
    Liefs

17. Virgo78

Virgo78 Lid

Oct 9, 2016
    13
    0
    1
    Female
    Manager Laboratorium
    Gelderland
    Mutskuh, ik heb Menopur gekregen. 150IE per keer. Mag morgenochtend beginnen. Volgende week vrijdag de eerste FM.

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,398
    1,176
    113
    Dubbeltje hoe is het gegaan?

Virgo ook voor jou spannend! Hoop zo dat het ons snel gegund zal zijn!

Share This Page