Baby 1 jaar!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Gwendo, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    Hallo iedereen, ons meisje wordt volgende week een jaar. Waaw wat is dit jaar zo snel gegaan. Ik heb van elk moment genoten maar heb het wel ook zwaar gehad door het gebrek aan slaap de eerste maanden. Dit is ons eerste meisje en ik ben 34. Mijn man wil dolgrAag al met een tweede beginnen maar ik voel me er nog niet klaar voor. Ik panikeer zelfs een beetje als ik eraan denk, nog eens zo zes maanden zonder slaap en dan wil ik natuurlijk ons meisje ook energie geven. Ik ben er wat bang voor maar langs de andere kant leuk om kindjes zo dicht in leeftijd te hebben, voor hen is dat leuk. Wat was jullie ervaring dit eerste jaar. Ik vond en vind het nog steeds prachtig en een mirakel maar ook wel vermoeiend!! Ook is mijn man perfect maar heb ik gemerkt dat je er als vrouw wel meer mee bezig bent, ook waarschijnlijk omdat ik dit van nature uit ook wel echt wil. Maar het is geen fifty fifty taakverdeling zoals ik romantisch dacht toen ik zwanger was. Haha best wel een rollercoaster dit eerste jaar maar heel fijn en ik zou het voor geen geld in de wereld willen missen. Het verrijkt je als persoon!

Deel Deze Pagina