info over gastouder worden

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door kiki1986, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    even een vraag aan de mensen die hier gastouder zijn
    ik ben langzaam aan aan het zoeken naar een nieuwe baan mijn contract op mijn huidige werk is afgelopen maand met een jaar verlengd dit is nu mijn derde jaar dat ik daar werk maar ik weet nu al dat mijn contract volgend jaar niet verlengd gaat worden want vaste contracten geven ze simpel weg gewoon niet dus ik dacht na lang denken waarom geen gastouder het lijkt me heel leuk om andere kindjes op te vangen en ideaal te combineren met mijn eigen dochter
    nu vroeg ik me af aan de mensen die gastouder zijn is het goed te doen verdiend het een beetje en is er voldoende vraag naar ik woon zelf in omg rotterdam? ik heb zelf al het een en ander opgezocht aan info om gastouder te worden ik heb mijn diploma helpende welzijn 2 in bezit. ik zou alleen de cursus ehbo nog moeten doen. zijn er nog meer dingen die belangrijk zijn die geregeld ervoor zouden moeten worden?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

In de randstad schijnt het nog wel ok te zijn met de vraag naar go.
    Dus wat dat betreft zit je goed, hier veel concurentie van opa`s en oma`s :(

Qua kdv`s kun je concureren door per uur te laten betalen, vakanties en vrije dagen niet te laten betalen (mits op tijd doorgegeven), goedkoop gob te zoeken.

Of het verdient hangt af van de hoeveelheid kinderen ;)
    Bij 1 kind schiet het niet op aangezien je dan rond de 4 euro uit komt, maar bij 5 kinderen is het een heel ander geval natuurlijk. Let wel op de kinderaantallen die je mag hebben!

Enige waar je naar moet kijken is dat je in het lkr komt en even naar je aansprakelijkheidsverzekering kijken en naar de verzekering voor als je kinderen in je auto mee neemt.

Deel Deze Pagina