Is dit krentenbaard of iets anders. Kan ik met krentenbaard wachten tot maandag of zou ik daar de hp voor moeten bellen?
Ik denk ook dat het krentenbaard is. Als het de oudste is moet die maandag weer naar school en dan hebben ze toch liever dat je een antibiotica zalf hebt. Zou maandag de dokter bellen en vragen zo vroeg mogelijk te gaan of nu de hap bellen en als het niet druk is vragen of hij er tussen kan. Maar als het druk is zou ik daar niet voor gaan zitten daar. Veel te lang wachten. Weet ook niet of dat wel word toegelaten bij de hap om voor krentenbaard te komen. Maar bellen kan je altijd voor advies
Het gaat om de jongste en die moet maandag ook naar het KDV. Dus daar zullen ze ook wel wilen hebben dat er een antibiotica zalf op gaat
Ja dat klopt. Ze mogen hem niet weigeren, wat eerst wel was maar ze hebben t liefste dat de zalf al gesmeerd is.
Ik zou vragen of ze een antibiotica zalf kunnen voorschrijven bij de hap. Het is zo besmettelijk. Mijn jongste had het ook bij haar oog en kreeg antibiotica in vloeibare vorm. Ze was toen nog wel een baby. Wat je wel kan halen bij de apotheek is betadine scrub. Hiermee zijn handjes wassen.
Ik heb gebeld met de HAP. Ik hoefde niet langs te komen. Opletten met de hygiëne en dan maandag zelf de huisarts bellen