DRAMA..! geboortekaartje uitzoeken..!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Magdalena6, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben eerst 3 boeken opgehaald bij de drukker maar er zat geen enkel leuk kaartje voor ons bij... Dus boekjes weer terug en maar weer 3 nieuwe boeken opgehaald.. En ja hoor in 1 boek stonden 4 super leuke kaartjes.. :) Dan nog de keuze ... Duurde ff maar we zijn eruit gekomen ;)

En dan ben je eindelijk klaar met welk kaartje het wordt moet de tekst nog haha...

Wij zijn alle 2 al niet zo makkelijk ;) Dus ik ben blij als we binnekort de proefdruk hebben en hopen dat ie goed is :)

Succes ;)

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    mijn vriend is wel vrij gemakkelijk , :D moest van hem eerst maar een paar uitzoeken en daar zoekt hij dan weer 1 uit..! over de tekst in het kaartje waren we snel over eens.. had al rond gekeken op het internet en opgeslagen .. had ze van het weekend laten lezen , was gelijk tevreden over 1 tekstje.. nou de schade nog... :rolleyes: ;)

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hihi moeilijk hé, ook toen we eindelijk (na een stuk of...12 boeken?) het kaartje hadden gevonden (via internet ook nog eens) moesten we de tekst nog, heeft lang geduurd. En nadat we de proefdruk hadden ontvangen wilde mannetje er peetoom en peettante + doopnamen toch wel op, dus opnieuw proefdruk aangevraagd :) Nu hebben we hem dan eindelijk, en dat mag ook onderhand wel! :)

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik heb geen boek ingekeken, wij hebben samen het internet afgestruind en waren het gelukkig eens over het eindresultaat. Maar dat was wel na heeeel veel zoeken.
    TIP: als je van iemand een leuk kaartje ontvangt, kijk dan achterop, daar staat vaak een internetverwijzing. Dan kun je daar zelf ook gaan snuffelen. Of kijk in mijn album en zie het geweldige kaartje dat ik van www.kaartmix.nl heb. ;) Daar staan ook heel veel andere ontwerpen.

groetjes
    Amber

5. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Hebben wij begin dit jaar ook gedaan en gaan we bij deze zeker weer doen! Je betaald geloof ik €1,73 per kaartje met postzegel inberekend. En je hebt echt je 'eigen' kaartje. Ideaal!

6. Jacqueline68

14 apr 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een prijzen! :(

Wij hadden van tevoren al besloten dat we een geboortekaartje van Unicef wilden, dus gelukkig hoefden we niet alle boeken (dat waren er wel zeker 17 verschillende bij de drukkerij)! door te nemen.

We hebben niet via de site besteld, maar via één van de verkooppunten, Drukkerij Herberts in Elst (Gld). Kaartjes kosten EU 1,35 per stuk. Druk- en zetkosten EU 45,50 exl. BTW. Op een totaal van 150 kaartjes dus EU 57,50 incl BTW. Totale kosten EU 260,02 voor 150 kaarten. En daarbij komen nog de postzegels natuurlijk.

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik heb al wat op internet gespeurd naar leuke kaartjes, maar ga toch maar een aantal boeken halen.
    komen er niet helemaal uit...onze smaken verschillen geloof ik wat.

Deel Deze Pagina