Drama in de metro

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleinesara, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het is dus waarschijnlijk ook druk in de metro?
    Kan ze goed tegen drukte in het algemeen?
    Hoe reageert ze als andere mensen die ze niet of niet goed kent bij haar in de buurt zijn?

Ikzelf kan er bijvoorbeeld niet tegen als iemand in mijn denkbeeldig territorium om me heen komt staan. Kom niet te dicht bij me of ik erger me rot eraan (drukke plaatsen, wachtrijen,..)

Misschien heeft jullie dochter ook zo een denkbeeldig territorium gedoe:p
    Dan zou een buggy handig zijn, kan je de buggy naar jullie toeplaatsen zodat ze wat afgeschermd is voor andere mensen.
    Maar jullie hebben geen buggy en een slecht metro station voor buggy's.

Misschien kunnen jullie haar aan het raam zetten in de metro, jij naast haar en dat je vriendin recht staat om het territorium gedeelte wat af te bakenen (of andersom natuurlijk) :)

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

okee ik snap je! dan is een draagdoek inderdaad veel fijner als een buggy!
    maar dat lost je probleem niet op... sorry ik kan je er dus ook niet mee helpen...

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Op zich is juist een draagdoek ideaal als ze zich wil afschermen voor andere mensen, daar zit ze veel meer veilig en geborgen in dan in een buggy. Maar ze wil juist alles in de gaten houden en wurmt zich eruit. Maar misschien komt dat wel voort uit hetzelfde. Dat ze de drukte niet fijn vind en daarom alles graag in de gaten houd. Ze kan wel tegen andere mensen en ook onbekende mensen zijn geen probleem (ze kletst hele praatjes in de supermarkt tegen mensen die ze nog nooit gezien heeft). Maar echt grote drukte als in veel mensen op elkaar gepropt maken we alleen in de metro mee. Misschien is dat het wel..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    moet je lang in de metro?

anders draagzak aanschaffen (dat is sneller weer omdoen denk ik dan doek) en haar in de metro op schoot zetten?

5. kleinesara

Draagzak hebben we ook, we wisselen af. Net waar we zin in hebben. Maar het is niet echt sneller hoor, een doek knoop ik heel snel. Ook op mijn rug inmiddels.

Hoe lang in metro ligt eraan waar we heen moeten. Meestal 15 tot 20 min.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    hm.. en een ringsling? kan ze ook meer in zien volgensmij..
    of heup dragen?

7. kleinesara

Ik heb een ringsling maar die ligt te verstoffen in de kast want hij draagt niet fijn vind ik. Zeker niet op de heup, dan ga ik scheef lopen en heb ik na een paar meter al overal pijn. Ik vind rugdragen het fijnst maar dat is in de metro niet handig. Dus dan is buikdragen tweede keus.

Deel Deze Pagina