Wij hebben een meisjenaam gevonden, alleen weten we nog niet hoe we deze moeten schrijven. Kayleigh Keighley Caleigh Keeley
Ik vind alle schrijfwijzes raar, en ik spreek ze ook niet allemaal hetzelfde uit. Hoe wil je de uitspraak hebben?
Kayleigh, maar eigenlijk vind ik Kaylee logischer. Als je als uitspraak 'keelie' wil, kloppen twee van de opties die je noemt niet. De schrijfwijze Keighley zou je uit zou moeten spreken als 'kielie' en hetzelfde geldt voor schrijfwijze Keeley. Dus uit jouw poll kloppen eigenlijk alleen Kayleigh en Caleigh met de uitspraak 'keelie', hoewel je Caleigh ook kunt uitspreken als 'kellie'. Dus voor de duidelijkheid zou ik gaan voor Kayleigh of Kaylee. (Kylie of Kylee zoals springxsummer hierboven oppert, hebben ook een andere uitspraak dan 'keelie', namelijk 'kailie', dus dat is eigenlijk ook geen optie dan)
Kayleigh! Orginele Keltische spelling en vind ik er mooi er en iets chiquer uitzien dan Kayley of Kaylee
Daarom ben ik ook op de naam gevallen omdat ie Keltisch is. Heb het er met manlief over gehad en we gaan voor Kayleigh. Dank jullie allemaal voor jullie mening, stem en input.
Geen. Vind het zo'n verschrikkelijke aso naam. Maar als ik dan moet kiezen dan kies ik voor optie 1. Is Caitlin of Caitlyn of Catelynn of gewoon niet leuker?
Ik zou kiezen voor Kayleigh of Kaylee. Voelt voor mij het meest logisch! Maar er zijn nog wel 20 variaties te bedenken (Caylee, Cailee, Kailee, Kayley)...
Nee want anders hadden we die wel gekozen. Wij vinden dit een heel mooie naam en vinden er ook niets aso's aan. En het gaat er om wat wij mooi vinden en niet wat anderen vinden. Daarom vroeg ik ook niet naar een mening over de naam maar naar een mening over de spelling