Drama met Nederlandse baby in Frankrijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjors82, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Jannn: zie nou dat jullie kindje niet heel veel ouder is dan het kindje dat overleden is. Wat confronterend zeg.

En trek je maar niets aan van de reacties hier (of ergens anders). Er komt vast nog een moment in hun leven dat ook zij zich realiseren dat een ongeluk nou eenmaal in een klein hoekje zit. Je kunt je kindje niet altijd beschermen. Jouw kennissen hebben echter de verschrikkelijke pech dat zij erachter zijn gekomen bij een tragisch ongeval en niet bij een huis-tuin-keuken ongelukje.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

goh Toontje, klinkt bijna of je denkt dat die moeder daar gestaan heeft en te lui was rem erop te doen. 1 seconden inruilen voor baby in een rafijn?
    ach laat maar rollen oid?
    tuurlijk was dit niet haar bedoeling, als ze het van te voren geweten had dan had ze die rem erop gezet. Beetje raar om iemand te beschuldigen terwijl haar kindje dood is gegaan.gedane zaken nemen namelijk geen keer.
    In oorlog, daar worden kinderen opzettelijk gedood.
    ga je daar druk over maken!

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ieder ongeluk had voorkomen kunnen worden, daarom is het een ongeluk!
    En net daarom moet je mensen die dit overkomt niet beschuldigen maar steunen. Hoe denk je dat iemand die een ongeluk zoals dit, zich voelt. Je hebt niet alleen verdriet omdat je 6 weken oude kindje er niet meer is, je hebt daarnaast ook nog een schuldgevoel dat je een plaats moet zien te geven. Het zal je maar overkomen.

Wij zijn nu eenmaal mensen, en mensen leren van hun fouten. Maar wij zijn niet foutloos van nature, wordt tijd dat een aantal dames hier dat eens gaan inzien. Anders ga je jezelf nog lelijk kunnen tegenkomen in je leven.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Jannn: heel veel sterkte morgen!

(En niet lullig bedoeld, maar ik had gehoord (via via, ook van iemand die het stel kent) dat het wél om een meisje gaat en dat ze Christie heet. En jij zegt dat 't een jongetje is...?)

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik zat net ook toevallig het condoleance register te lezen (staat gewoon online) en het gaat inderdaad om een meisje Christy. Staan ook gewoon de namen van de ouders bij. Dus lijkt me niet dat het hier fout staat...

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat deze discussie niets toevoegt aan het grote verlies wat deze ouders dragen. Tragisch.

Vandaar dat ik dit topic op slot zet.

Deel Deze Pagina