Gwens buik na de tweede baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lindangel, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
  2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    same here...... heb ook tijgerprint ;)

*jaloers* - kijkt naar foto *jaloers*

3. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Die heeft flink getraind dan ;) Er staat een link tussen van een vrouw in bikini 2 maanden na de bevalling. Dan vraag ik me toch even af of ik er ook al zo strak uitzag daarna... Dat vind ik bijna ongeloofwaardig dun, na 2 maanden

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben ook jaloers, MAAR als ik genoeg geld had én voor een nanny én voor een personal trainer én even een tijdje niet hoefde te werken, dan had ik misschien ook wel zo'n mooie strakke buik gehad.:D

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant

Whahahahaha, precies!:D

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ben nu al jaloers en moet nog bevallen.... al is het alleen maar de ongeschonden huid. (striae schiet er hier elke dag centimeters omhoog).

Ach, ze vertellen er niet bij hoeveel ze hebben laten wegzuigen en chirurgisch hebben laten bijtrekken he.
    Bovendien vind ik wat vollere vrouwen mooier. Die foto van vóór haar eerste kind vind ik bijv mooier dan hoe ze er nu uitziet.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben totaal niet jaloers ;).

Sommige mensen hebben nu eenmaal geen aanleg om dik te worden/te blijven. Ik ben er daar één van. Ik hoef echt helemaal niks te doen, en mijn buik ziet er min of meer hetzelfde uit. Dat was 2 weken na de bevalling ook al zo. Waarschijnlijk heeft Gwen ook gewoon geen aanleg om dik te worden. En iedereen heeft wel wat buikspieren. Als je verder weinig/geen vet op je buik hebt zitten vallen ze gewoon veel meer op.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mijn buik is ook weer uber plat :D

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Hier ook! plat! na 2 kids nog.. het ligt volgens mij aan je lichaam zelf. ik heb er totaal geen aanleg voor!

10. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hehehe, mijn buik was al niet zo plat voordat ik zwanger werd, en hij zal ook na mijn zwangerschap niet zo plat worden. Zo ben ik niet, en dat staat me ook niet. Ik ben meer het type knuffelzachte mama, geloof ik. Mét streepjes. :D

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mmm... Ik denk dat Gwen er wel behoorlijk wat voor heeft moeten doen. Ze leek me in ieder geval nogal aangekomen. En het lijkt me geen type voor de plastisch chirurg, dus het zal wel allemaal in de sportschool gebeurd zijn.

Maar jullie hebben gelijk: het is waarschijnlijk ook zoiets als bouw. Ik heb zelf supersterke buikspieren, maar ook altijd een dun kussentje erop, zelfs toen ik broodmager was. Dus helaas, zo'n buik zit er voor mij waarschijnlijk niet in. Maar ik blijf mijn best doen om in ieder geval in de buurt te komen.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja amaai mooi hoor! Maar ik denk ook dat ze er UREN voor heeft moeten sporten... En het zit inderdaad ook in je bouw/genen vrees ik! Mijn beste vriendin is broodmager, gaat 5 X per week 1,5 uur sporten en heeft na 3 jaar nog steeds geen "wasbordje"...

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vind haar altijd heel leuk om te zien, kwa kledingstijl enzo :)

Maar ik las eens in een interview met haar dat zij altijd, maar dan ook altijd op dieet is, omdat volgens haar ze al dik wordt als ze naar eten kijkt en nogal aanleg heeft om een gezellige Italiaanse mama te worden... Knap dat ze dat volhoudt (zou het niet kunnen) maar het heeft dus ook wel een prijs...

Vind een six pack voor een vrouw niet mooi, maar zou best graag zo'n buikje weer hebben straks :D

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik word trouwens ook echt ontzettend lelijk als ik te veel aankom :D Om even door te gaan op aanleg. Dat staat me gewoon echt niet. Terwijl ik tal van vrouwen ken die juist ontzettend mooi zijn als ze niet broodmager zijn. Sommige mensen kunnen dat heel erg goed hebben. Maar ik dus absoluut niet. Dan krijg ik echt een vies vadsig hoofd. ;)

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ben ook zo Merijn! Ben niet echt supermager maar heb een BMI van rond de 21-22 dus dat is toch vrij slank denk ik... Maar enkele jaren geleden was ik enkele kilo's dikker en toen had ik echt een vadsig gezicht :( Gelukkig moet ik niet echt lijnen om dit gewicht te behouden, gewoon veel fruit en water (lust ik trouwens zeer graag) en af en toe sporten :)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Knap hoe ze er nu al weer uit ziet maar ik vind het ronduit lelijk een vrouw met zo een buik.
    Had je mijn man net moeten horen toen hij het zag haha :D
    Een vrouw moet wel een beetje een zachte buik hebben volgens hem.

17. Dushi

Dushi Niet meer actief

Even off-topic :)

Sommige slanke vrouwen zijn wel na het krijgen van een kind(kinderen) de helft van hun borsten kwijt. Die gaan van cup C naar cup -A bijvoorbeeld.

Dit lijkt me minder fijn.... Is voor je gevoel toch een deel van je vrouwelijkheid weg en je kunt er helemaal niets aan veranderen.

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ dushi: ik had al een cup A ;) Had wel een cup B willen hebben, maar ja, genen van mijn moeder he ;) Cup C vind ik overigens niet nodig bij hele slanke vrouwen.

Ik heb trouwens niet zo'n afgetrainde buik als Gwen Stefani hoor ;) Daar moet ik toch echt meer buikspieren voor doen. Dus hier wel een zachte, maar platte buik :) Inderdaad beter dan die blokjes!

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Gwen Stefani is voor No Doubt ook heel dik geweest. Vindt het overigens wel jammer dat ze nu de hele andere richting op is gegaan qua muziek. Maar iedereen zijn ding he.

Had zelf een redelijk strakke buik voor de bevalling. Nu niet meer :D Ik had al een litteken van de blindedarm, nu nog een paar lekkere strepen erop. Dus ja het boeit me ook eigenlijk niet. En trek nog gewoon een bikini aan.

20. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @dushi: "helaas" ben ik ook gezegend met een cup A. En de enige reden dat het nu B is, is omdat er nogal wat extra kilo's aanzitten. Maar eerlijk gezegd maakt mij dat niet zoveel uit. Ik ben blij dat ik twee gezonde borsten heb, en bovendien hangen die van mij niet, haha.

Deel Deze Pagina