Drama met schema!

Discussie in 'Voeding' gestart door Miireii, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hallo meiden.

Hier is het de laatste tijd echt een drama met het voedingsschema en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Ze heeft echt onmogelijke tijden met slapen en soms slaapt ze door haar 2e flestijd heen en soms slaat ze ook haar fruit over. Word er een beetje gek van.

Soraya zit al op 3 flessen (dus kan je nagaan dat ik het niet leuk vind als ze haar 2e fles overslaat) en opvolgmelk. Volgens het CB was dit goed en mocht ik ook met brood en bambix pap beginnen. Nadat we bij het CB waren geweest, ging het schema echt geweldig. Toen was het zo:

7.30 uur: Bambix pap 6 maand.
    10.30 uur: fruit, 200 gram
    12.30 uur: brood met boter en diksap/thee
    15.00 uur: fles, 180/6
    17.30/18.00 uur: groenten, 200 gram + yoghurt 100 gram (krijgt ze niet altijd op hoor)
    19.30 uur/20.00 uur: fles, 180/6

Nu is het echt drama. De laatste paar dagen slaapt ze tot half 10 :$, waardoor ik 's avonds dus ook veel later uitkom. Vanmorgen was ze ook zo laat wakker, na haar bordje pap is ze weer lekker gaan slapen, maar nu slaapt ze dus nog en het is bijn 12 uur. Dat betekend dat ik dus geen fruit meer kan geven of ik moet het brood overslaan..

's middags gaat ze ook vaak nog even slapen, maar als ik dat dus vanmiddag weer doe, slaat ze of de fles weer over, of ik moet groenten overslaan, anders eindig ik pas tegen 22 uur/22.30 :(

Moet ik haar gewoon 's ochtends om half 8 wakker maken?

Of heeft iemand een idee voor een ander schema, waarmee ik dan wel uitkom?

Alvast bedankt!

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Op zich ziet het schema er goed uit!

Wel lekker dat ze zo goed slaap natuurlijk maar misschien is het een idee om haar toch wat eerder wakker te maken? Want om 22.00 uur nog een laatste fles wordt wel erg laat, is voor jezelf ook niet lekker lijkt me.

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi, dus gewoon wekker zetten 's ochtends?

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Zou ik wel doen, die van ons kwam op een gegeven moment ook pas om 09.00 uur, maar toen kwam ik hopeloos in de war!
    Vindt het zelf praktischer om haar wakker te maken.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    idd wakker maken, ik maak mijn zoontje nog steeds om 8.30 wakker.

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wat een luxe hahaha.
    Ik word wakker gemaakt om 05:30 uur ;)

Maar ik zou haar ook wat eerder wakker maken hoor. 09:30 uur is best wel laat toch?

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier dezelfde slaapkop :D Heerlijk zo'n kind, kan me niet meer voorstellen wat gebroken nachten zijn haha.... Maar goed, ik maak Charlotte ook elke dag om 8u wakker voor de fles en dan zit ik redelijk op schema. Laatste fles is tussen 20 en 21u. Op zich nog vrij laat maar dat heb ik zo gelaten omdat we morgen op vakantie gaan, kunnen we daar lekker uitslapen haha... Succes, ik zou dus de wekker zetten en flesje geven, kom je 's avonds ook niet te laat uit.

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    haiii hier ook uitslapertje tot 9 uur - half 10.... maar we komen perfect uit met alles...
    nou hebben wij nog geen boterhammetje dus ja maar wel 4 flessen en heel soms 3

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou, de laatste 2 dagen komt ze uit zichzelf al rond 8 uur. Gelukkig maar! Ik heb zo'n hekel aan een wekker hahaha!
    We gaan maar even kijken hoelang het duurt..

Bedankt voor de reacties in ieder geval! :D

Deel Deze Pagina